וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הסיבוב בכים-ניר? אלטשולר שחם העניק לעובד שלו אופציה לרכישת השליטה בחברה

שלומי גולובינסקי

2.8.2001 / 9:01

בתמורה ל-24.7 מיליון שקל יוכל דן קריב להיות הבעלים של כים-ניר; קריב משמש כיום כדירקטור בחברה

מי ששאל את עצמו מה מחפש בית ההשקעות אלטושלר שחם בחברת התעופה כים-ניר , לא נאלץ להמתין זמן רב לתשובה. 5 חודשים לאחר ההשתלטות המפתיעה של אלטושלר שחם, שבשליטת גלעד אלטשולר וקלמן שחם, מבשר בית ההשקעות היום על הענקת אופציה למכירת כל החזקותיו בחברה לדן קריב, דירקטור בכים-ניר, ועובד בבית ההשקעות אלטשולר שחם.

במסגרת ההסכם, ניתנה לקריב אופציה הניתנת למימוש בתוך 45 יום, במסגרתה יוכל קריב לרכוש את מניות אלטשולר שחם בכים-ניר (78%) בתמורה ל-4.7 שקל למניה, ובתמורה כוללת של 24.7 מיליון שקל. מחיר זה גבוה במעט מההשקעה של חברת הברוקרים בכים-ניר, שנאמד בכ-5 מיליון דולר.

מחיר זה משקף לחברת התעופה שווי של 31.7 מיליון שקל, הגבוה במעט ממחירה בבורסה.

כים-ניר עוסקת במתן שירותי טיס בארץ, הכוללים הובלת נוסעים ומטענים, ריסוס חקלאי, כיבוי שריפות, צילום אווירי, טיסות סיור ותחזוקת והקמת קווי כוח. כמו כן, מתפעלת החברה מכון לבדק מטוסים ושיפוץ מנועי בוכנה.

לאחרונה הודיעה חברת כים-ניר לבורסה כי הוחלט להפסיק את הפעילות בחברה הבת, רד ווינג תעופה, ובחברה הבת כנף אדומה - שותפות מוגבלת. החברה ציינה כי התמורה ממכירת המטוסים תשמש לכיסוי אשראי בבנק והחזר הלוואות בעלים.

כים-ניר סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 16 מיליון שקל והפסד של 4.1 מיליון שקל. את השנה החולפת סיימה החברה עם הפסד של 7.2 מיליון שקל במחזור של 66.4 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully