וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביגבנד נטוורקס פיטרה 30 עובדים - רובם בישראל

עינב בן יהודה

2.8.2001 / 12:02

כך נודע ל-TheMarker.com; החברה חתמה בתחילת החודש על הסכמים עם OpenTV ועם חברת הכבלים השלישית בגודלה בארה"ב ועומדת לקראת השלמת גיוס הון

חברת הסטארט אפ ביגבנד נטוורקס מצטרפת למפטרות. ל-TheMarker.com נודע כי לאחרונה פיטרה 30 עובדים, מתוכם 17 עובדים שהועסקו במרכז הפיתוח בישראל.

מביגבנד נטוורקס, שהעסיקה לפני הפיטורים כ-140 עובדים, נמסר כי בעקבות ההאטה הכוללת בפעילות העסקית בשוק, הוחלט לנקוט בצעדים המתבקשים. הפיטורים התבצעו בכל המחלקות.

דובר החברה ציין כי "החברה ממשיכה להתקדם, המוצר שלה נמצא בבדיקות אצל מספר גדול של לקוחות מובילים בתחום הכבלים, והיא נמצאת בשלבים מתקדמים של גיוס הון".

ביגבנד נטוורקס מפתחת פתרונות תקשורת המשפרים את יכולתם של מפעילי רשתות פס רחב לספק שירותי מולטימדיה מתקדמים. החברה נוסדה בשנת 1999 על ידי אמיר בשן אשכנזי, המשמש כנשיא ומנכ"ל, ורן עוז, מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה. מרכז המחקר והפיתוח ממוקם בתל אביב והמטה הניהולי בפרימונט, קליפורניה.

בתחילת החודש חתמה החברה על עסקה בהיקף של 5 מיליון דולר עם חברת הכבלים השלישית בגודלה בארה"ב, קומקסט, ועל הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם אופן טי.וי (OpenTV) האמריקאית, הנחשבת לספקית המובילה בארה"ב של פתרונות מדיה וטלוויזיה אינטראקטיווית.

באוגוסט 2000 השלימה ביגבנד סבב גיוס הון פרטי שני בהיקף של 27.5 מיליון דולר לפי שווי של 97 מיליון דולר, ולקחו בו חלק קרנות ההון סיכון רד פוינט האמריקאית (RedPoint) האוס ונצ'ר פיילוט וברודבאנד ונצ'רס גרופ והקרנות הישראליות אוורגרין וסידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully