וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדמן סאקס לא הצליח לשמר רווחי הענק

12.9.2006 / 16:43

הרווח הנקי ירד ב-1.4% לעומת התקופה המקבילה ל-1.59 מיליארד דולר

גולדמן סאקס, ענק הפיננסים הרווחי ביותר בוול סטריט, רשם ירידה של 1.4% ברווח הנקי ברבעון השלישי. הרווח הנקי ברבעון השלישי, שהסתיים ב-25 באוגוסט, ירד ל-1.59 מיליארד דולר, או 3.26 דולר למניה - מ-1.62 מיליארד דולר בתקופה המקבילה. אולם האנליסטים ציפו כי הירידה תהיה חזקה יותר.

ההצלחה נזקפת לטובת היו"ר והמנכ"ל לויד בלנקפילד, מחליפו של הנרי פולסון, שקיבל את התפקיד בחודש יוני כשפולסון עבר לשמש כשר האוצר של ארה"ב. גולדמן סאקס הצליחה להכות את תחזיות האנליסטים על אף הפגיעה בהכנסות מעמלות על מיזוגים במהלך הרבעון והירידות הגדולות בשוק האמריקאי ובשווקים ברחבי העולם שנמשכו במהלך החודשים יוני ויולי.

מניותיה של גולדמן סאקס עלו ב-18% מתחילת השנה, הרבה מעל מדד Amex סקיוריטיס ברוקר/דילר, שעלה בכ-6.6% באותה התקופה. מכפיל הרווח ירד בחודש יולי ל-9.1% - הנמוך ביותר מאז הנפקת החברה ב-1999. הירידה במכפיל מלמדת כי המשקיעים חוששים מהרווחים העתידיים.

היחידה הגדולה בגולדמן סאקס - אג"ח, חליפין וסחורות (FICC) - דיווחה על עלייה של 4% בהכנסות ל-2.74 מיליארד דולר. ההכנסות ממסחר באג"ח ממשלתיות ואג"ח מגובות משכנתאות ירדו. המסחר באג"ח חברות עלה, כך על פי נתוני הבנק הפדרלי של ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully