וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OpNext הבטיחה השקעה בסכום של 321 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

2.8.2001 / 21:21

ספקית הרכיבים והמודולים האופטיים תשתמש בהשקעה להגדלת היקף הייצור שלה, להקמת צוות שיווק ומכירות עולמי, להרחבת תוכנית המו"פ שלה ולפיתוח מוצרים חדשים

חברת אופנקסט (OpNext), המספקת רכיבים ומודולים אופטיים, הודיעה היום כי הבטיחה השקעה בסך של 321 מיליון דולר של קלריטי גרופ (Clarity Group) בחברה. קלריטי היא קבוצה משותפת של קלריטי פרטנרס, חברת השקעות ההון סיכון האמריקאית, ומרובני גרופ (Marubeni Group), אחת מחברות הסחר הגדולות ביפאן.

אופנקסט, לשעבר חטיבת עסקי הרכיבים האופטיים של TIISG (Telecommunications & Information Infrastructure Systems Group) של היטאצ'י (סימול HIT), הופרדה מענקית האלקטרוניקה היפאנית בחודש ספטמבר 2000.

אופנקסט תשתמש בהשקעה להגדלת היקף הייצור שלה, להקמת צוות שיווק ומכירות עולמי, להרחבת תוכנית המחקר והפיתוח שלה ולפיתוח מוצרים חדשים.

"המסורת של היטאצ'י כמובילת שוק בתחום המוליכים למחצה, הלייזרים האופטיים והמקלטים-משדרים, יחד עם האמינות ושביעות רצון הלקוחות המוכחת של החברה, מהווים בסיס רחב עליו תקים אופנקסט את עסקי הרכיבים והמודולים שלה", אמר יו"ר אופנקסט, מאסאקי האיאשי, המשמש גם כמנהל בכיר ב-TIISG.

"מאז הקמת אופנקסט בשנה שעברה, החטיבה לשעבר של היטאצ'י הפכה לישות עצמאית בעלת צוות מנהלים ברמה הגבוהה ביותר", אמר דיוויד לי, המשנה ליו"ר אופנקסט ומנהל שותף של קלריטי פרטנרס. "קלריטי פרטנרס מרוצה מהתקדמות החברה עד כה ומכיוונה של התוכנית העסקית שלה לשנת 2001 ואילך".

אופנקסט צפויה להשיק את קו המודולים מקלט-משדר במהירות 40 ג'יגהביט לשנייה בשנת 2002, ומתכננת להמשיך להרחיב את מגוון הרכיבים והמודולים שלה.

אופנקסט מעסיקה 35 עובדים בניו ג'רזי, ארה"ב, ו-500 עובדים בטוקיו, יפאן, ומתכננת להגדיל את מספר העובדים בניו ג'רזי ל-100 עד 150 עד סוף השנה. לאחרונה פתחה החברה גם משרד בעמק הסיליקון, מרכז מחקר ופיתוח בקליפורניה ומשרד מכירות ושיווק בטוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully