וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני עברה את תחזיות האנליסטים ב-2 סנט; דיווחה ברבעון השני על רווח נקי של 23 סנט למניה

עפרה שלו

2.8.2001 / 23:27

הכנסות חברת המדיה וענקית הבידור השנייה בגודלה בעולם הסתכמו ב-5.97 מיליארד דולר - ללא צמיחה לעומת הרבעון המקביל

דיסני (סימול DIS) היכתה את תחזיות האנליסטים ודיווחה ברבעון השני על רווח נקי של 479 מיליון דולר, או 23 סנט למניה מדוללת - ירידה של 3% ביחס ל-495 מיליון דולר, או 23 סנט למניה בתקופה המקבילה בשנת 2000. תחזיות האנליסטים היו לרווח של 21 סנט למניה.

הכנסות חברת המדיה וענקית הבידור השנייה בגודלה בעולם הסתכמו ב-5.97 מיליארד דולר ברבעון השני - ללא צמיחה לעומת הרבעון המקביל. האנליסטים צפו הכנסות של 5.88 מיליארד דולר. מניית דיסני עולה ב-2% במסחר שלאחר הסגירה.

בעלי המניות של דיסני מפעילים לחץ על מנכ"ל החברה, מייקל אייזנר, להחיות את הצמיחה במחיר המניה, שאיבדה בשנה החולפת 32% מערכה.

במהלך השנה החולפת נחלה דיסני, בהנהגתו של אייזנר, אכזבות רבות. אחוזי הצפייה של רשת ABC ירדו ב-20%; אולפן הסרטים הודח מהמקום הראשון בארה"ב למקום השלישי, לאחר ששוברי קופות בפוטנציה כגון "פרל הארבור" לא עמדו בציפיות של אייזנר; והנוכחות בפארקי השעשועים דיסניוורלד ודיסנילנד ירדה ב-5% לפחות.

דיסני הסכימה לרכוש את רשת הכבלים פוקס פמילי בתמורה ל-3 מיליארד דולר במזומן ועוד 2.3 מיליארד דולר בדרך של לקיחת חוב. חיים סבן, מייסד ומנכ"ל פוקס פמלי, המחזיק ב-49.5% ממניות החברה יקבל כ-1.5 מיליארד דולר מהרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully