וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OCR עברי באינטרנט

רפאל פוגל

17.9.2006 / 12:25

משתמשים יוכלו לסרוק מסמך מודפס בעברית, להעלות אותו לרשת ולקבל בחזרה את הטקסט לאחר פענוח OCR

חברת ליגטורה, מקבוצת ויזקום טכנולוגיות, משיקה גירסה מקוונת של פתרון OCR עברי. זו תהיה הפעם הראשונה בישראל שמשתמשים יוכלו לסרוק מסמך מודפס בעברית, להעלות את הקובץ הסרוק לאינטרנט ולקבל בחזרה את טקסט המסמך לאחר פענוח OCR (זיהוי תווים אופטי).

המערכת מאפשרת לשלוח קבצי TIF ,PDF סרוקים ופקסים, ולהמירם לקבצים טקסטואלים, בפורמט RTF או קבצי PDF שניתן לחפש בהם. בקבצים אלו, המערכת מוסיפה שכבת טקסט מתחת לשכבת התמונה וכך נוצר קובץ בעל שתי שכבות: העליונה הנראית למשתמש היא התמונה הסרוקה, והתחתונה היא שכבת הטקסט .

מערכת OCR מבצעת פעולה הפוכה מפעולת הדפסה. בעוד שהמדפסת מדפיסה על נייר את הטקסט הקיים במחשב, טכנולוגית OCR מזינה טקסט המודפס על נייר חזרה למחשב באמצעות סורק. הסורק האופטי הופך את המסמך לצילום אלקטרוני, המורכב ממיליוני פיקסלים. תוכנת ה-OCR הופכת את הפיקסלים לאותיות ותווים אותם ניתן לערוך בכל מעבד תמלילים.

רמי איש-הורביץ, מנכ"ל ויזקום טכנולוגיות: "פיתוח מערכת ליגטורה על גבי האינטרנט הממירה קבצים סרוקים לטקסט ולקבצי PDF סרוקים בני חיפוש, חושפת את טכנולוגיית ה-OCR של ליגטורה לשוק חדש וגדול: משתמשים בייתיים, סטודנטים, תלמידים ועסקים קטנים. אנו מאמינים שהשקת טכנולוגית ה-OCR באמצעות האינטרנט תשפיע גם על השווקים האחרים, עסקים בינוניים וגדולים, בהם אנו פעילים כיום".

את קבצי ה-PDF שעברו המרה בעזרת ליגטורה ניתן למצוא עם כל מנועי החיפוש הנפוצים בשוק והתומכים ב-PDF, כגון Microsoft live ,Google ,WIZDOC, SharePoint ועוד.

ההתנסות הראשונית במערכת הכוללת מספר פענוחים היא בחינם. בתום ההתנסות ניתן לרכוש מנוי חודשי או מנוי שנתי ללא הגבלה של מספר קבצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully