וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד תקשורת רוכש את השליטה במשרד הפרסום פלד

איילה צורף

17.9.2006 / 16:37

בענף הפרסום העריכו היום שאייל ארד מנסה למנף את כוחו במסדרונות השלטון גם לתחום הפרסום

משרד יחסי הציבור ארד תקשורת, אחד המשרדים הגדולים בתחום, רכש את השליטה במשרד הפרסום פלד, ובכך נכנס בצורה דומיננטית לענף הפרסום. אייל ארד, שותף במשרד, אישר את הדברים.

שמו של המשרד הממוזג יהיה ארד-פלד-חורב, והשותפים העיקריים במשרד יהיו האחים אייל ויובל ארד, רזי פלד וליאור חורב. הכניסה של ארד למשרד הפרסום תיעשה על חשבון משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שהחזיק עד כה ב-20%, וכעת ידולל חלקו ל-8% בלבד. בכך הופכים האחים ארד לשותפים עסקיים של בעלי באומן-בר-ריבנאי, אשר עד כה ניהלו עמם מערכת יחסים חברית קרובה בלבד. בני גאון למשל, אביו של משה גאון השותף בבאומן-בר, הפקיד את כל פעילות יחסי הציבור שלו ושל חברותיו בידי ארד תקשורת.

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה מנסה ארד תקשורת להיכנס לתחום הפרסום. לפני כשנתיים הקים המשרד זרוע פרסומית, שמאז מטפלת בעיקר בתקציבים ממשלתיים. כך למשל היא טיפלה בתקציב הפרסום של אגד לתקופת מה, וכעת היא עוסקת בניסיון למתג מחדש את הגליל, ובפעילות פרסומית נוספת הקשורה בצפון. בעבר עסק ארד גם בעבודה מול גורמים בשב"כ ובמוסד.

הקשרים של האחים ארד, ובעיקר של אייל ארד, עם ראשי השלטון הם קשרים ותיקים. ארד נמנה בעבר עם חברי פורום החווה של מי שהיה ראש הממשלה, אריאל שרון, ומקיים קשרים גם עם אנשי המסדרון של אולמרט. גם בימי המלחמה באה לידי ביטוי הנוכחות של ארד בפעילות שלטון וצבא: הוא היה אחד הפרסומאים ויועצי התקשורת אשר התבקשו על ידי דוברת צה"ל לנסות ולסייע בבניית אסטרטגיה תקשורתית לצבא. בימי ההתנתקות הוא עבד כיועץ בשכר, וריכז את הפעילות התקשורתית הממשלתית בנושא.

בענף הפרסום אמרו היום שארד מנסה למנף את כוחו ואת קשריו לא רק בקבלת תקציבים בתחום יחסי הציבור, אלא גם בתחום הפרסום, ולכן נכנס לתחום על ידי רכישת משרד פרסום קיים, גם אם אינו גדול, מתוך מגמה להגדיל אותו בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully