וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקוי אורוות" בבורסה התל אביבית: מניות דרלון ואוליצקי צפויות להימחק מהמסחר

אלי דניאל

5.8.2001 / 11:07

כך החליט דירקטוריון הבורסה; כמו כן, הושעה המסחר בניירות הערך של 9 חברות נוספות ובהן טמפו תעשיות בירה, מפעלי פלדה, עצמון מרצפות וויטלגו

מדי מספר חודשים מקיים דירקטוריון הבורסה התל אביבית דיונים בסוגיית ההשעיה ו/או המחיקה של ניירות ערך של חברות אשר ניירות הערך שלהן אינם עומדים בכללי השימור של הבורסה. בדיון האחרון, אשר התקיים ביום חמישי שעבר, החליטה הבורסה למחוק מהמסחר את מניות דרלון ואוליצקי כריה.

מניית חברת המלונאות, דרלון , צפויה להימחק מן המסחר ביום ה-3 באוקטובר 2001 וזאת לאחר שחלפו 12 חודשים מהמועד בו הושעה המסחר במניות החברה, ולאור העובדה כי החברה לא מסרה כל התחייבות לעמוד בתנאים הדרושים לחידוש המסחר.

לעומתה, מניותיה של חברת אוליצקי , הפועלת בענף הכרייה ועבודות העפר, זכתה לקבל ארכה נוספת לשם הסדרת המסחר במניותיה, וזאת לאחר שהחברה הודיעה כי היא מאמינה שתוכל לעמוד בנאים לחידוש המסחר במניותיה. בהתאם, מועד המחיקה של ניירות הערך של החברה נקבע ליום ה-24 ביולי 2002.

כמו כן, דירקטוריון הבורסה החליט להשעות, החל מהיום, את המסחר בניירות הערך של 9 חברות נוספות. בין היתר, הושעה המסחר במניותיה של יצרנית המשקאות הקלים, טמפו תעשיות בירה , וזאת בשל כך ששיעור החזקות הציבור במניות החברה הינו 3.65%, נמוך מהשיעור שנקבע בכללי השמור.

בנוסף, החליט דירקטוריון הבורסה כי השעיית המסחר במניותיה של חברת מפעלי פלדה מאוחדים , השעיה אשר החלה ביום ה-31 ביולי 2001, תימשך, וזאת לאחר שהוגשה בקשת פירוק כנגד החברה והחברות הבנות שלה ומונה לחברה מפרק זמני.

חברות נוספות אשר המסחר בניירות הערך שלהן הושעה היום הן: יצרנית ומשווקת המרצפות, עצמון , אשר חלק מבעלי השליטה בה הודיעו בשבוע שעבר על כוונתם לפרסם הצעת רכש לרכישת כל מניותיה לפי מחיר של 22 אגורות, חברת שי בר העוסקת בהשקעות בתחום הנדל"ן, חברת דורי הנדסה הפועלת בתחום הבנייה למגורים, מסחר ותעשייה, חברת זיו עוסקת בייצור ושיווק אריזות קרטון וכן חברת פרי העמק .

באשר לחברת ויטלגו , הפועלת כיום בתחום הנדל"ן המניב, וחברת קינד , הפועלת בתחום המסחר בעצים, הרי שהבורסה השעתה את המסחר הן במניותיהן והן באגרות החוב שלהן.

יצוין, כי דווקא היום, מועד השעיית המסחר במניותיה, פירסמה ויטלגו את תוצאותיה הכספיות לרבון השני של השנה, המצביעות על גידול של כ-130% בהכנסות מדמי שכירות שהסתכמו בכ-6.1 מיליון שקל, כאשר השורה התחתונה מראה על רווח נקי של כ-3 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 380 אלף שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully