וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה שכרה 40 אלף מ"ר באירפורט סיטי

אריק מירובסקי

19.9.2006 / 14:45

מוטורולה פועלת כיום מתוך כעשרה מבנים ברחוב קרמניצקי בתל אביב, חלקם בבעלותה וחלקם בשכירות

מוטורולה ישראל חתמה על מסמך כוונות להעתקת קרית מוטורולה מרחוב קרמניצקי בתל אביב לאירפורט סיטי. במתחם יוקם מבנה של 40 אלף מ"ר לפי תכנון של מוטורולה, ומועד כניסת החברה לתוכו נקבע לעוד 30 חודשים. משתי החברות סירבו למסור פרטים על גובה העסקה, אולם בשוק הנדל"ן מעריכים שדמי השכירות במקום יגיעו לכ-400 אלף דולר לחודש.

מוטורולה פועלת כיום מתוך כעשרה מבנים ברחוב קרמניצקי, חלקם בבעלותה וחלקם בשכירות, והם מאכלסים 3,500 מעובדי החברה. בשנתיים האחרונות נבחנו מספר חלופות להקמת מתחם עצמאי שיאכלס את הנהלת החברה וכל הקבוצות העסקיות של החברה: חטיבת הסלולר, מרכז הפיתוח, והקבוצה העסקית הגדולה ביותר - ENTERPRISE & NETWORKS, העוסקת בתשתיות ופתרונות ניידות לממשלה ולשוק הפרטי.

על פי מסמך הכוונות עליו חתמו מוטורולה ואירפורט סיטי, תקים אירפורט סיטי מבנה לפי דרישות תכנוניות של מוטורולה, על קרקע בשטח של 41 דונם. שטח המבנה יהיה 40 אלף מ"ר, ו-1,600 מקומות חניה יוצמדו לו. הסכם השכירות יהיה ל-10 שנים עם אופציות להארכה ומועד הכניסה יהיה בתוך 30 חודשים.

בחברה מעריכים, כי ריכוז העובדים במתחם אחד ייעל את העבודה, יחסוך בזמן ובהוצאות ויצור מרחב עבודה אופטימלי וכי סביבת עבודה ידידותית וירוקה תואמת את פעילות ההיי-טק של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטורולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully