וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה רוכשת את סימבול ב-4 מיליארד דולר

19.9.2006 / 15:43

העסקה מעבירה לידיה של מוטורולה נכס מבוסס מאוד בתחום חישובי הנתונים הסלולריים והזיהוי על פי תדרי רדיו

מוטורולה תרכוש את חברת סימבול טכנולוג'יז, המפתחת טכנולוגיות סלולריות, ב-15 דולר למניה במזומן - מחיר המעניק לעסקה שווי של 3.9 מיליארד דולר.

סימבול מייצרת טכנולוגיה הקשורה בברקוד. חנויות רבות משתמשות בסורקי הברקוד של סימבול. כמו כן, חברת המשלוחים UPS משתמשת בתוכנה ובחומרה של סימבול על מנת לעקוב אחר מיקומן של חבילות.

מניית סימבול נסגרה ביום שני ב-14.67 דולר, לאחר שעלתה ב-15% על רקע התחממות הספקולציות לגבי עסקת רכישה. מניית מוטורולה נסגרה במחיר של 24.95 דולר.

העסקה מעבירה לידיה של מוטורולה נכס מבוסס מאוד בתחום חישובי הנתונים הסלולריים והזיהוי על פי תדרי רדיו - הידוע בשם טכנולוגיית RFID. בשנים האחרונות, סימבול הגבירה את פעילותה בתחום ה-RFID. תגיות ה-RFID מעבירות שדרי רדיו, וצפויות להפוך בעתיד למתחרות של הברקודים.

"הכל הופך לדיגיטלי, וכל מה שדיגיטלי הופך לסלולרי", אמר אד זנדר, מנכ"ל ויו"ר מוטורולה. מוטורולה אמרה כי הרכישה תתרום לרווח למניה בשנה הראשונה שלאחר סגירת העסקה.

סימבול, שנוסדה ב-1975, התקשתה להפיק שולי רווח מעסקיה השונים. ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני, החברה דיווחה על מכירות של 1.78 מיליארד דולר ורווח נקי של 97.2 מיליון דולר. המכירות גדלו ב-16% ביחס ל-2003.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטורולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully