וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורסה תתקשה לשוב לעליות נוכח הירידות בעולם

אסף רותם

20.9.2006 / 8:57

פועלים ואי.די.בי ייסחרו על רקע פיצוץ העסקה. בקרב הדואליות, טבע תפתח בפער שלילי של 0.4% ונייס בפער שלילי של 1.1%

אמש נעצר הראלי של הבורסה בתל אביב לאחר חמישה ימים של עליות, במהלכם השלימה זינוק של 4%. מדד המעו"ף איבד 0.1% לרמה של 815 נקודות; מדד תל אביב 100 ירד בשיעור דומה, ברמה של 829 נקודות; ואילו מדד התל-טק טיפס 0.2%. מחזור המסחר היה בינוני והסתכם בכ-850 מיליון שקל.

נראה כי הבורסה תתקשה לחזור ולטפס היום, וזאת על רקע הירידות אמש בוול סטריט, פערי ארביטראז' שליליים והירידות באסיה שנרשמו הבוקר, בין השאר על רקע הפיכה צבאית בתאילנד.

בקרב הדואליות, טבע תפתח בפער שלילי של 0.4% ונייס בפער שלילי של 1.1%.

בנק הפועלים וקבוצת אי.די.בי ייסחרו על רקע הפסקת המגעים לרכישה של 8.5% ממניות הבנק - לרבות מניות שליטה - בידי אי.די.בי. העסקה התפוצצה על רקע דרישתה של בעלת השליטה בבנק, שרי אריסון, לקבל שליטה מלאה, מה שהניע את נוחי דנקנר לוותר על הניסיון הנוכחי.

פחות משבוע עבר מאז שבני הזוג מור מכרו לדני דנקנר את אחזקתם בדור כימיקלים, שמהווה 4.36% מהחברה, תמורת 11.4 מיליון שקל. היום פורסם ב"ידיעות אחרונות" כי דוד דנקנר בדרך לרכישת השליטה בחברה, לפי אותו מחיר של עסקת בני הזוג מור - 7 שקלים למניה, המשקף פרמיה של כ-35% על מחיר השוק של החברה.

כור עשויה להמשיך ולרכז עניין, לאחר שכבר עלתה ב-1.7% והשלימה זינוק של 3.6% ביומיים, בעקבות העלאת מחיר בהצעת הרכש של דסק"ש ל-5.4% ממניות החברה עליה דווח שלשום. המחיר בהצעה עלה ל-241 שקל למניה - עדיין גבוה בכ-10% ממחירה של המניה בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully