וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוד במשרדו של עו"ד יוסי שגב עוקל בעקבות חוב של חברה הרשומה במשרדו

ארנון בן-יאיר

20.9.2006 / 13:19

משרדו של שגב רשום גם כמשרדה של חברת קו המים, שחויבה לשלם לזוכה יותר מ-40 אלף שקל



אירוע מביך ביותר התרחש שלשום במשרדיו של עו"ד ד"ר יוסי שגב ברחוב ויסוצקי 4 בתל אביב: במשרד התייצב עו"ד ערן וגנר, בליווי קבלן פרטי של ההוצאה לפועל, והשניים החלו לבצע עיקול ברישום של ציוד משרדי רב, הכולל מחשבים, מדפסות, שולחנות, כיסאות, ספרייה משפטית, מדיח כלים ומקרר. מחאותיהם של אנשי המשרד לא הועילו, גם לא הודעותיהם בעל פה ובכתב כי אין מקום לעקל את הציוד וכי וגנר יידרש לשאת בכל נזק שייגרם למשרד כתוצאה מהמעשה.



תחילת הפרשה בחתונה שקיים עו"ד וגנר עם בחירת לבו בגן האירועים קו המים שבמכמורת ביוני 2004. עוד בטרם החל האירוע קרסה רשת ההצללה במקום על השולחנות, ריסקה כלים וכוסות ושיבשה את האירוע. בעקבות המקרה תבעו בני הזוג את גן האירועים, ולאחר מאבק משפטי ממושך ומתיש זכו באפריל 2006 בפסק דין, לפיו על קו המים לפצות אותם ב-43 אלף שקל. את קו המים ייצג במשפט עורך דין ממשרדו של שגב. מעניין לציין כי תגובת הקוראים (טוקבק) הראשונה שפורסמה באתר ynet בעקבות הידיעה על פסק הדין אמרה: "בוא נראה אותם גובים את הכסף - הנשמה תצא להם".



ואכן, כאשר ביקש וגנר לממש את זכייתו התברר לו כי קו המים חדלה לפעול, וכי היא ריקה מנכסים. דרישות שהופנו על ידיו לחברה ולבא כוחה לא נענו, ומשרד שגב עצמו התנער מחוב החברה, מרשתו. ואולם, בדיקה שערך וגנר העלתה כי חברת קו המים היתה במועד האירוע בבעלות מלאה של חברת אחזקות בשם י.מ.ש השקעות, שנמצאת בבעלות מלאה של שגב. המנהל הרשום של קו המים היה איל שגב, והמנהלים של י.מ.ש השקעות הם מאירה ויוסי שגב - כולם בני משפחה. לטענת משרד שגב, חוף מכמורת נמצא בבעלות חברה אחרת בשם תרנ"א מלונאות ונופש, שגם היא בבעלות י.מ.ש ומנוהלת על ידי מאירה שגב. המשרדים הרשומים ברשם החברות של כל החברות הללו הם משרדיו של עו"ד יוסי שגב, ברחוב ויסוצקי 4 בתל אביב.



בנסיבות אלה, ומאחר שהחוב על פי פסק הדין שלא שולם תפח והגיע לכ-60 אלף שקל, פנה וגנר להוצאה לפועל וביקש להטיל עיקולים ברישום במשרד הרשום של חברת קו המים - שהוא כאמור גם משרדו של שגב. שלשום בוצע העיקול.



ממשרד שגב נמסר בתגובה כי הוא אינו קשור בשום צורה לחברת קו המים, למעט העובדה שהמשרדים הרשומים שלה הם משרדיו. לדבריו, לעו"ד וגנר ידוע היטב כי אין במשרדי שגב רכוש ששייך לחברה, ואף נמסרה לו על כך הודעה בכתב. לטענת המשרד, קיים יותר מחשד שצו העיקול הוצא מראש ההוצאה לפועל תוך הסתרת נתונים מרכזיים, שאילו היו נמסרים - הצו לא היה ניתן. המשרד רואה את פעולתו של עו"ד וגנר כפעולה פסולה שנועדה לצורכי סחטנות. כדי לצמצם את הנזק, לדברי משרד שגב, הוחלט לסלק את החוב במלואו תחת מחאה. לדברי המשרד, שגב מעולם לא היה קשור לחברה אלא באופן עקיף ביותר, מעולם לא היה קשור לפעילותה העסקית ולא ניהל אותה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully