וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלס: על השופטת קרת-מאיר לפסול עצמה מלדון בענייני

עינב בן יהודה

20.9.2006 / 13:22

לטענת איש השוק האפור, השופטת נותנת במה למצגי שווא מצד הנאמן, עו"ד יעקב בויאר



איש השוק האפור דוד בלס מבקש לפסול את שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, דניה קרת-מאיר, מלדון בעניינו. בלס הגיש אתמול בקשה, בה הוא טוען כי קרת-מאיר מוטעית באופן מתמשך על ידי עו"ד יעקב בויאר, המייצג את התק"מ (התנועה הקיבוצית המאוחדת).



בלס היה פעיל בשוק האפור בשנות ה-80. בשנים האחרונות הוכרז פושט רגל, ועו"ד בויאר מונה לנאמן על נכסיו. ב-2003 הטיל בית המשפט על בלס תשלום חודשי בסך 6,000 שקל, אך מכיוון שלא עמד בתשלומים - הוגשה נגדו בקשה למאסר. מאסרו נמנע לאחר שהגיע להסדר עם הנאמן, שבמסגרתו בית המשפט הוציא צו לעיכוב המאסר כל עוד בלס ישלם את חוב הפיגורים ויוסיף לשלם את התשלום החודשי.



בתחילת 2006 הגיש בויאר בקשה לביטולו של עיכוב צו המאסר, בטענה כי בלס לא עומד בתשלומיו. השופטת קרת-מאיר קיבלה את הבקשה, והורתה על ביטול עיכוב צו המאסר נגד בלס. בלס עירער על ההחלטה, אך הערעור נדחה על ידי בית המשפט העליון.



בבקשתו הנוכחית טוען בלס כי הנאמן בויאר מנהל נגדו מסע נקמה מבלי לבחול באמצעים, כשהוא מזין את בית המשפט במצגי שווא ובטענות סרק, וכי בית המשפט נותן לכך במה. בלס טוען כי בויאר מקבל משכורת מהתק"מ בגין הבקשות שהוא "ממטיר ומטריח בהן את בית המשפט, מבלי שצומחת מכך תועלת לנושים בתיק פשיטת הרגל, כשכיסו מתמלא מכך".



בלס טוען עוד כי בית המשפט בראשות קרת-מאיר נותן לבויאר להשחיר את פניו, את פני בני משפחתו וחבריו, וכי למעשה גיבש מסקנות כלפיו בהתבסס על טענות הנאמן. בבקשתו מספק בלס דוגמאות רבות; כך למשל טוען בלס כי בית המשפט מתנכל לו כשאינו מאפשר לו לעבוד בעיסוקו, ניירות ערך ונדל"ן. עוד הוא טוען כי לפני שלוש שנים הוציא בית המשפט צו לתפיסת מסמכים בביתו, וכי אף על פי שלא נמצאו במסמכים ראיות כלשהן, אלה לא הוחזרו לו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully