וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס העריכה בשלוש שנים את החוזה עם כייבל וואן האמריקאית; העסקה מוערכת בשוק בעשרות מיליוני דולרים

עומרי כהן

20.9.2006 / 14:35

כייבל וואן הצטרפה אשתקד לרשימת הלקוחות של אמדוקס בעקבות רכישת DST Innovis



תמשיך לספק שירותי בילינג (חיוב) לחברת הכבלים האמריקאית, כייבל וואן, בשלוש השנים הקרובות - כך דיווחה החברה היום בהודעה לתקשורת. על פי הערכות בשוק, יתרום החוזה החדש לאמדוקס הכנסות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים.



כמו חברות כבלים נוספות, הצטרפה אשתקד כייבל וואן לרשימת הלקוחות של אמדוקס לאחר שהחברה הישראלית רכשה את חברת הבילינג האמריקאית, DST Innovis, אשר התמחתה בשירותי חיוב לענקיות הענף בצפון אמריקה.



כייבל וואן, הנמצאת בבעלותו המלאה של ה"וושינגטון פוסט", ממוקמת בפניקס ופורשה על פני 19 מדינות ברחבי ארה"ב, שם היא משרתת כ-720 אלף מנויי כבלים בעלי ממיר אנלוגי או דיגיטלי, וכן מנויי אינטרנט מהיר. מאז 1978, מספקת DST לכייבל וואן שירותים בתחום החיוב והטיפול בלקוחות. בעקבות הארכת החוזה, תמשיך אמדוקס לספק לה פתרונות בתחומים אלו.



מלבד DST, רכשה אמדוקס בשנה האחרונה שלוש חברות גדולות נוספות. שלשום הודיעה אמדוקס, כי החליטה על ביצוע שינויים במבנה הארגוני שלה. זאת, על מנת לתמוך בהמשך צמיחתה כחברה המובילה בתחומה בעולם - אספקת שירותי חיוב וניהול קשרי לקוחות למפעילות הטלקום. במסגרת ההתארגנות החדשה, תנוהל פעילות אמדוקס מול לקוחותיה בענפי הטלפון והסלולר בחמש חטיבות עסקיות. שלוש חטיבות ישרתו לקוחות ברחבי צפון אמריקה ואילו השתיים הנוספות יפעלו מול מפעילות הטלקום בשאר העולם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully