וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח המסירות של איגוד יבואני הרכב: מאזדה מובילה, פולקסווגן מתעצמת וב.מ.וו נחלשת

שחר הזלקורן

20.9.2006 / 15:31

שוק הרכב החדש בישראל צמח ב-2.5% בלבד בשמונת החודשים הראשונים של 2006



שוק הרכב החדש בישראל צמח ב-2.5% בלבד בשמונת החודשים הראשונים של 2006 - כך עולה מדו"ח המסירות של איגוד יבואני הרכב. מאזדה שומרת על מעמדה כמותג הרכב הנמכר בישראל: למרות שמספר המסירות מאז תחילת השנה אינו גבוה משמעותית מהנתון של 2005, מעמדה של מאזדה מתחזק על רקע ירידה במכירות של יונדאי, השנייה בטבלה. טויוטה, במקום השלישי, ממשיכה להתחזק עם עלייה של קרוב ל-10% במספר המסירות בהשוואה לנתוני אשתקד.



פורד רשמה עלייה של 13% במכירות, שמחזקת את אחיזתה במקום הרביעי בטבלה. לדברי שחר שמש, מנהל המכירות הארצי של דלק מוטורס, יבואנית פורד ומאזדה, ניכרת עלייה בביקוש בשוק הפרטי לפורד פוקוס: "מתחילת השנה אנחנו רואים עלייה של כ-25% בביקוש לפוקוס של לקוחות פרטיים - עלייה שנובעת מקליטה מצוינת של המכונית והרחבת היצע הדגמים".



שברולט, במקום החמישי, ירדה ב-27% לעומת נתוני התקופה המקבילה ב-2005, בעיקר בגלל ירידה במכירות לציי הרכב ולחברות הליסינג. מיצובישי, במקום השישי, רושמת זינוק של כ-30% בהשוואה לנתוני 2005. היצרנית היפאנית נהנית מביקוש ער למכונית המשפחתית "לאנסר".



פולקסווגן מרשימה עם עלייה של יותר מ-40% מאז תחילת השנה. עיקר הגידול נובע מעלייה דרמטית במכירות של מכוניות נוסעים. בקטגוריות רכבי היוקרה, ניכרת חולשה של ב.מ.וו בשוק המקומי: מספר המסירות של היצרנית הבווארית צנח בקרוב ל-20% בהשוואה לנתוני 2005.



מרצדס מתחזקת וממשיכה להוביל את השוק, בעיקר הודות לצמיחה של כ-50% במסירות רכבי כביש-שטח מדגם M קלאס. אאודי, במקום השני, עולה ב-15% מאז תחילת השנה. זאת, לפני תחילת המסירות של רכב הכביש-שטח החדש Q7, הצפוי לחזק את מעמדה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully