וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגם השקעות מזנקת 30%; בעלי המניות של החברה הסכימו להירכש בידי סטארנייט

טל לוי

20.9.2006 / 15:59

סטארנייט עצמה הוסיפה 8% בשבוע האחרון בעקבות הפיכתה לחברת אחזקות



מניית מזנקת בשעה זו ב-30% לאחר שבעלי המניות של החברה אישרו אתמול בערב את עסקת הרכישה בידי סטארנייט שבשליטת מוטי סולומון.



היא חברה בטחונית הפועלת בעיקר בתחום ראיית הלילה. בבעלותה של סטארנייט ניתן למצוא את ניו נוגה לייט, נייט לייט וסטאר USA אשר עוסקות בפעילות זו. לפני מספר חודשים, רכשה סטארנייט את השליטה בראדום המשביחה כלי טיס לפי שווי של כ-4 מיליון שקל. ראדום, שהוקמה ב-1989, היא ספק מועדף של משרד הבטחון.



סטארנייט הודיעה לפני כחודש על חתימת ההסכם לרכישת השליטה במגמ, הפועלת בתחום מוצרי הבטיחות (כמו מצנחים וחליפות לחץ לטייסים). על פי ההסכם, רכשה סטארנייט 51% ממגמ תמורת כ-10 מיליון שקל. 9% נוספים אמורים להימסר תמורת מיליון שקל נוספים. עם זאת, סטארנייט צפויה להשיג בקרוב שליטה של 85% על מגמ בעקבות עסקה להחלפת מניות בין שתי החברות.



הרכישה של מגמ אינה משמעותית רק בשל צירוף פעילותה אלא בשל רה הארגון שגורר המהלך: סטארנייט תהפוך למעשה לחברה אחזקות השולטת על מגם וזו תשלוט בתורה על 4 החברות הבנות. לסטארנייט עצמה לא תהיה בשלב זה פעילות עצמאית. מגם נרכשה מידי חברת אורון שבשליטת אודי פרומקין אשר ימשיך להחזיק אחוזים בודדים מהחברה.



"מדובר בהשלמת מהלך עליו עובדים בחברה כבר שנה במקביל להמשך פעילות השיווק", אמר סמנכ"ל הכספים של סטארנייט, אורי נבו. "עברנו שנה לא קלה ואנו מאמינים שהמבנה החדש יאפשר לקבוצה להגיע רחוק". כפי שכבר פורסם, עומד יעד המכירות של החברה על 60 מיליון שקל ל-2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully