וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופרט מרדוק שלח את אשתו הסינית כדי לסייע לקדם השקת גירסה סינית של אתר MySpace

TheMarker

20.9.2006 / 18:55

ניוז קורפ תפעיל את האתר עם שותפה מקומית, דיווח "פייננשל טיימס"



רופרט מרדוק, יו"ר ענקית המדיה ניוז קורפ, אמר כי אשתו ילידת סין, וונדי דנג, נמצאת בסין ביחד עם בכירי החברה כדי לסייע להשקת גירסה סינית של אתר הרשתות החברתיות הפופולרי מייספייס (MySpace). כך דיווח היום העיתון "פייננשל טיימס".



מרדוק, שמשפחתו מחזיקה בכ-30% ממניות ניוז קורפ, אמר כי ענקית המדיה מבקשת להיכנס לשוק הסיני מבלי להיתקל במכשולים הפוליטיים שעמם נדרשו להתמודד חברות דוגמת גוגל ויאהו. מרדוק ציין כי אתר מיי-ספייס הסיני יופעל ביחד עם שותפים מקומיים, אשר יחזיקו בכ-50% מהמיזם. עוד אמר כי יובטח לרשויות בסין כי התוכן יהיה מתאים לקהל הסיני. מספר גולשי האינטרנט בסין מסתכם ב-123 מיליון, ושני רק למספר הגולשים בארה"ב.



מייספייס, שהוכתר לאחרונה על ידי המגזין האמריקאי PC World כאתר הגרוע ביותר באינטרנט, נרכש בשנה שעברה על ידי ניוז קורפ תמורת 580 מיליון דולר. מוקדם יותר החודש נכנסה ניוז קרופ לראשונה לשוק הטלוויזיה הישראלי עם רכישת 9% מערוץ 10.



מייספייס, השולט ללא עוררין בשוק אתרי הרשתות החברתיות, נהפך באחרונה לאתר האינטרנט הפופולרי ביותר בארה"ב, לפי נתוני היטווייז, העוקבת אחרי נתוני גלישה באתרי אינטרנט. מייספייס עקף למעשה את עמודי הבית של יאהו וגוגל, וכן את עמודי הכניסה לשירותי הדואר האלקטרוני יאהו מייל של יאהו ו-MSN הוטמייל של מיקרוסופט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully