וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ט.י: ההכנסות עלו ל-10 מיליון שקל אך הרווח נשאר אפסי

שלומי גולובינסקי

5.8.2001 / 11:57

צבר ההזמנות של מ.ט.י ירד ל-14.1 מיליון שקל לעומת 24.9 מיליון שקל בסוף השנה; יחד עם הגידול בפעילות הכוללת, חלה ירידה בפעילות בתחום האנטנות האזרחיות

עוד רבעון סביר עבר על חברת האנטנות הישראלית מ.ט.י שבשליטת משפחת בורביץ. סביר - מפני שהכנסות החברה המשיכו לצמוח, אם כי בקצב איטי, אך מנגד, בהיעדר רווחי הון, חוזרת מ.ט.י להציג רווח נקי אפסי, של עשרות אלפי שקלים ברבעון.

הכנסות מ.ט.י ברבעון השני של השנה עלו ב-7.5% ל-10 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 9.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. עם זאת, בהשוואה להכנסות ברבעון הראשון, מדובר על ירידה של כמעט מיליון שקל. מתחילת השנה הסתכמו הכנסות מ.ט.י ב-21.1 מיליון שקל, לעומת 17 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2000, גידול של 24%.

יחד עם הגידול הכללי בפעילות, חלה ירידה בפעילות בתחום האנטנות הארחיות למול הרבעון הקודם. מכירות מ.ט.י בתחום האנטנות האזרחיות התכווץ ל-3.2 מיליון שקל לעומת הכנסות של 5 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הגולמי ברבעון השני עמד על 4 מיליון שקל לעומת 3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

עלייה חדה נרשמה גם בסעיפי ההוצאות של החברה, ובהן הוצאות מו"פ (מיליון שקל), בשל החלטת ההנהלה, לאפשר לחברת האנטנות להשקיע את המאמצים הדרושים על מנת להגיע לשוק עם מספר רב של מוצרים במהירות האפשרית. הוצאות הנהלה וכלליות תפחו ל-1.8 מיליון שקל, והן משקפות בעיקר הפרשה לחובות מסופקים של חצי מיליון שקל, בגין חוב של לקוח לחברת האנטנות.

בשורה התחתונה רשמה מ.ט.י רווח נקי של 21 אלף שקל בהשוואה להפסד של 13 אלף שקל ברבעון המקביל, ורווח של 6.9 מיליון שקל ברבעון הראשון. הרווח ברבעון הראשון הושג הודות לגיוס הון פרטי של 4 מיליון דולר שערכה חברת האנטנות בראשית השנה.

צבר ההזמנות של מ.ט.י ירד ל-14.1 מיליון שקל לעומת צבר של 24.9 מיליון שקל בסוף השנה. ההזמנות העיקריות מתחייסות לאנטנות אזרחיות (7.6 מיליון שקל) וצבאיות (2.5 מיליון שקל).

מלבד הפעילות בתחום האנטנות, שכוללת פיתוח וייצור מגוון סוגי אנטנות בתדרים שונים, פועלת מ.ט.י גם בתחום הנדסת מערכות ותכנות זמן אמת, ובייעוץ וייצוג של חברות בינלאומיות במגוון רחב של התמחויות הן לשוק האזרחי והן לשוק הפרטי. מניות החברה נסחרות לפי שווי של 5.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully