וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזה ל-ADC ישראל בברזיל: תספק מערכות גישה לטלפוניקה סאן פאולו בכ-15 מ' ד'

TheMarker.com שירות

5.8.2001 / 10:03

סיפקה במהלך החודשים האחרונים מערכות לשלושה מפעילים עיקריים בברזיל בסכום כולל של כ-35 מ' ד'

ADC ישראל, המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות גישה רחבות סרט, חתמה על חוזה לאספקת מערכות מסוג זה לטלפוניקה סאן פאולו (TELESP) בהיקף של כ-15 מיליון דולר. המערכות יותקנו בערים שבמדינת סאן פאולו, ברזיל.

החברה סיפקה במהלך החודשים האחרונים מערכות לשלושה מפעילים עיקריים בברזיל בסכום כולל של כ-35 מיליון דולר.

מערכת ה-BroadAccess של ADC מותקנת בארון סעף מקומי ומקשרת בין מרכזיית מפעיל התקשורת לבין הצרכן. המערכת תומכת במגוון רחב של יישומים הכוללים שירותים רחבי סרט בטכנולוגיות xDSL מתקדמות כמו גם שירותים צרי סרט.

"אנו רואים בשוק הברזילאי יעד אסטרטגי חשוב הכולל את GVT, ברזיל טלקום וטלפוניקה. חוזה זה מהווה נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של ADC ישראל כספקית ציוד תקשורת בברזיל. על לקוחות החברה נמנים שלושה מתוך ארבעת המפעילים העיקריים בברזיל המספקים שירותים ל-70% משוק התקשורת הברזילאי", אומר אמנון אונגר, מנכ"ל ADC ישראל.

יכולות המערכת של ADC ישראל בשילוב עם זמני תגובה מהירים מהווים יתרון מהותי עבור טלפוניקה ומאפשרים לה אספקת שירותים מגוונים לאזורי המגורים והעסקים הצפופים בסאן פאולו. באמצעות מערכות BroadAccess תספק טלפוניקה שירותי תקשורת לעשרות אלפי מנויים חדשים עד סוף השנה.

המרכז של ADC ישראל, החברה הבת של ADC העולמית (סימול ADCT), ממוקם בהרצליה פיתוח. מחזור המכירות של ADC העולמית בשנת 2000 הסתכם בכ-3.2 מיליארד דולר. ADC ישראל מייצאת מערכות גישה לכ-45 מפעילי שירותי תקשורת ברחבי העולם. בין לקוחות החברה הישראלית: בזק (ישראל), פלטל (ברשות הפלסטינית), דויטשה טלקום (גרמניה), טלקום (דרום אפריקה) וטורק טלקום (טורקיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully