וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד ברנסון מתגייס למאבק נגד התחממות כדור הארץ: יתרום 3 מיליארד דולר בעשור הקרוב

TheMarker

21.9.2006 / 18:28

התרומה תשתווה לכל רווחי עסקי התחבורה של קבוצת וירג'ין שהקים



המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין, הודיע כי בכוונתו לתרום 3 מיליארד דולר במהלך העשור הקרוב למאבק נגד התחממות כדור הארץ. התרומה תשתווה לכל רווחי עסקי התחבורה של קבוצת וירג'ין, אמר ברנסון היום במסיבת עיתונאים בניו יורק.



התרומה תועבר לקלינטון גלובל אינשיאטיב, יוזמה של המגזר העסקי שמוביל נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, שנועדה להתמודד עם סוגיות של שינויים אקלימיים, עוני ובריאות. "לא משנה כמה ציניים, מדובר בסכום כסף רציני", אמר קלינטון.



העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס" דיווח מוקדם יותר החודש כי ברנסון איחד כוחות עם שניים מיזמי הון הסיכון המובילים בארה"ב בפרויקט לייצור סוגי דלק ידידותיים לסביבה. ברנסון השקיע סכום של יותר מ-60 מיליון דולר בחברת סיליון (Cilion), אשר מתכוונת לייצר אתנול (סוג של אלכוהול) מתירס. וינוד קושלה, ממייסדי חברת סאן מיקרוסיסטמס ואחד מן היזמים הנודעים ביותר בעמק הסיליקון, וכן המיליארדר האמריקאי רון ברקל, המשמש מנכ"ל חברת ההשקעות יוקאיפה, השקיעו אף הם בחברה.



פרויקט ייצור האתנול מסמן את תחילת הכניסה של וירג'ין, קונצרן המדיה והתעופה של ברנסון, לתחום העסקים הידידותיים לסביבה. וירג'ין פיולס (Virgin Fuels), חברה בת של קבוצת וירג'ין, מתכננת להשקיע 400 מיליון דולר בכמה פרויקטים בתחום הביו-דלק בארה"ב ובבריטניה. "אנו מתכננים להיכנס למגזר הזה ובגדול", אמר ברנסון בריאיון ל"טיימס". "בתוך כמה שנים ייהפך תחום זה לתחום פעילות מרכזי שלנו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully