וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל ישראל חתמה על עסקה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים עם צה"ל

גיא גרימלנד

21.9.2006 / 19:00

המנכ"ל משה חורב על התוצאות הכספיות האחרונות המצוינות: "עכשיו רואים את הפירות"



אורקל ישראל חתמה על הסכם רב שנתי עם צה"ל, שהיקפו מוערך בעשרות מיליוני דולרים. בחברה סירבו להגיב באופן רשמי על הידיעה, ורק ציינו "אין תגובה". ההסכם נחתם לפני כחודשיים, ובמסגרתו תספק אורקל ישראל לצה"ל בסיסי נתונים ואת פלטפורמת התווכה שלה, Fusion, המקשרת בין בסיסי נתונים ליישומים ארגונים ואפליקציות. ההסכם נחתם מול מנהל הרכש במשרד הביטחון.



אורקל העולמית דיווחה לפני מספר ימים על תוצאות כספיות מצוינות ברבעון השלישי. הרווח הנקי, ללא סעיפים חד פעמיים והוצאות בגין הקצאת אופציות, הגיע ל-931 מיליון דולר, לעומת תחזיות אנליסטים ל-881 מיליון דולר. הכנסות החברה עלו ב-30% ל-3.59 מיליארד דולר - הרבה מעל לתחזיות האנליסטים, שחזו עלייה של 20% בלבד.



אורקל ביצעה בשנים האחרונות מסע רכישות בהיקף של כ-20 מיליארד דולר. בין היתר רכשה את פיפלסופט תמורת 10.3 מיליארד דולר, ומתחרה גדולה נוספת, סיבל סיסטמס, ב-5.85 מיליארד דולר. מלבד חברות אלה ביצעה אורקל כמה רכישות בינוניות וכן קטנות יותר. כעת אורקל ניצבת במקום השני בשוק התוכנות העסקיות, אחרי SAP הגרמנית.



"את התוצאות הכספיות ניתן להסביר כתוצאה מהמיזוגים והרכישות שהתבצעו בצורה יוצאת מן הכלל. מיזוג הוא פעולה לא פשוטה, והתוצאות מראות שהוא בוצע בצורה טובה. אני מעריך שגם ברבעונים הבאים היקף המכירות של מוצרי אורקל ימשיך לעלות. אורקל, בניהולם של לארי אליסון וצפרה כץ, עברה תוכנית התייעלות והתוצאות הכספיות נובעות מכך ומהמיזוגים והרכישות. עכשיו רואים את הפירות", סיפר משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully