וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס: לא ביצענו פעולות בפרטנר באמצעות תיקי הלקוחות

גולן פרידנפלד

5.8.2001 / 14:22

מנכ"ל החברה, ד"ר גיל דויטש ל-TheMarker.com: "למיטב ידיעתנו, כל הפעילות בקבוצת אקסלנס בוצעה כשורה ואם יש לרשות ניירות ערך ספקות כלשהן - שיבדקו"

בית ההשקעות אקסלנס שיגר עתה הודעה לבורסה בה הוא מגיב על הדיווחים בעניין חלקו בפעילות במניות פרטנר בשבוע שעבר:

"לנוכח הכתבות העיתונאיות והפרסומים השונים שהופיעו בעיתונות", נאמר בהודעה, "ובכדי להסיר כל ספר הרינו להבהיר כי פעילות ניהול כספי לקוחות בקבוצת אקסלנס מבוצעת אך ורק על ידי החברות הבנות: אקסלנס צמיחה, אקסלנס ניהול קרנות ואקסלנס גמל, אשר לא ביצעו כל פעילות במניות פרטנר בתקופה האחרונה. יתרה מכך: תיקי הלקוחות, קרנות הנאמנות וקופות הגמל לא החזיקו בתקופה האחרונה במניית פרטנר.

"כל פעילותיה האחרות של הקבוצה (חיתום, ארביטראז', ארבל איגרות חוב) מבוצעות באמצעות חברות בנות המוחזקות בבעלות חלקית על ידי אקסלנס השקעות בע"מ ומנוהלות באופן נפרד ועצמאי וללא כל קשר עם פעילות ניהול ההשקעות עבור לקוחות קרנות הנאמנות וקופות הגמל"

מנכ"ל החברה ד"ר גיל דויטש אמר ל-TheMarker.com: "למיטב ידיעתנו, כל הפעילות בקבוצת אקסלנס בוצעה כשורה ואם יש לרשות לניירות ערך ספקות כלשהן - שיבדקו.

"בימים האחרונים הוטחו בחברה ההאשמות בעיתונות כאילו היא ביצעה פעילות בלתי כשרה בכספי לקוחות. אנחנו מכירים את מנהלי החברות הבנות שלנו, ומעולם לא נמצא בניהולם כל רבב. אין לאף אחד מהמנהלים עניין בשוק עולה או בשוק יורד וכל פעילותם בוצעה במסגרת החוק".

בהודעת החברה לא נמסר אם ביצעה את הפעילות במניית פרטנר במסגרת תיק הנוסטרו של החברה - התיק שבו היא מוכרת וקונה ניירות ערך בעבור עצמה ושאין לו קשר לתיקי הלקוחות.

דויטש נמנע מלענות לשאלה אם הפעולה בוצעה באמצעות תיק הנוסטרו.

סיבה אפשרית לפרסום הודעתה של אקסלנס היא העסקה שנחתמה עם בנק רוטשילד ולפיה רכש הבנק 25% ממניות אקסלנס צמיחה בתמורה לכ-25 מיליון שקל על פי שווי של 100 מ' שקל. לבנק אופציה לרכישת עוד כ-10% נוספים מהון המניות של אקסלנס. נראה כי בחברה החליטו להרחיק את החברות הקשורות בעסקה מהפרשה על מנת שלא לפגוע בהסכם ובאופציה הקיימת להרחבתו על ידי בנק רוטשילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully