וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנים להתאוששות בשוק IPO של מניות הטכנולוגיה: קבלת פנים חמה ל-DivX ו-CommVault Systems ביום הראשון למסחר

TheMarker

22.9.2006 / 23:17

יצרנית תוכנות דחיסת הווידיאו DivX עולה ב-9.9%



חברות הטכנולוגיה DivX ו-CommVault Systems זוכות לקבלת פנים חמה ביום המסחר הראשון שלהן בוול סטריט. עליות השערים של שתי החברות הללו, לצד העליות שרשמה ריברבד (סימול RVBD) ביומה הראשון למסחר אתמול (חמישי), מעידות על שינוי הסנטימנט בשוק ה-IPO של חברות הטכנולוגיה. עם זאת, אנליסטים מזכירים, כי לא מדובר בהתפתחות של תנאי בועה במגזר הטכנולוגיה, אלא בהצלחה של חברות בעלות מוצר טוב.



DivX (סימול DIVX) רכשה לעצמה מעמד של הובלה בשוק, בכך שבתחילה סיפקה את תוכנות דחיסת הוידיאו והעתקות ה-DVD שלה בחינם, וכך זכתה בדריסת רגל רחבה בשוק והפכה למוצר המועדף על יצרניות DVD, להן היא מוכרת רישיונות.



מניות החברה נפתחו ב-19.5 דולר, מעל מחיר ההנפקה של 16 דולר למניה. עתה, הן נסחרות ביותר מ-18 דולר, עלייה של 13.1% ביחס למחיר ההנפקה. DivX הנפיקה 9.1 מיליון מניות, מעל טווח המחירים הראשוני של 12-14 דולר למניה.



CommVault Systems (סימול CVLT) הנפיקה 11.1 מיליון מניות במחיר של 14.5 דולר למניה, הקצה העליון של הטווח המחירים הראשוני של 12.5-14.5 דולר למניה, וגייסה 161 מיליון דולר. המסחר במניה נפתח במחיר של 16 דולר למניה, ומניותיה נסחרות עתה ב-15.9 דולר - עלייה של 9.9% ביחס למחיר ההנפקה. קומוולט מוכרת טכנולוגיה לאבטחת מידע וניהול מערכות אחסון נתונים.



ריברבד זינקה ב-57% ביום המסחר הראשון שלה. בשוק ה-IPO שררה לאחרונה תקופת יובש בכל הקשור בהנפקות טכנולוגיה. עם זאת, אנליסטים טוענים כי ייתכן שהמצב עומד להשתנות על רקע שרשרת של רכישות במגזר השבבים על ידי חברות השקעה פרטית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully