וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצות הטובות ביותר על מניות השנה שייכות לבתי ההשקעות צ'רלס שוואב ומורגן קיגאן

סוכנויות הידיעות

24.9.2006 / 8:56

שוואב מוביל בתשואות לחצי שנה ולחמש שנים, כך לפי דירוג המלצות המניות החצי שנתי של "בארונ'ס"



בתי ההשקעות הטובים ביותר בארה"ב במונחים של המלצה מדויקת על מניות במחצית הראשונה של 2006 הם צ'רלס שוואב, ברוקר הדיסקאונט הגדול באומה ומורגן קיגאן הקטן יותר, מהעיר ממפיס בטנסי. כך דירג המגזין "בארונ'ס" בסוף השבוע בדירוג החצי שנתי שלו, בהתבסס על נתונים שאספה חברת המחקר זאקס. הדירוג מתבסס על התשואות בחצי השנה האמורה.



שוואב, שהוא גם הברוקר המקוון הגדול בארה"ב, מככב בראש הרשימה חמש שנים ברציפות. ההמלצות של שוואב הן הרווחיות ביותר גם על פני אופק השקעות של שלוש שנים לאחור. מורגן קיגאן זכה בתואר הממליץ המדויק ביותר גם לשנה האחרונה. ברוקרים נוספים שקיבלו ציון גבוה על המלצות מדויקות על השקעה במניות היו גולדמן סאקס וסמית בארני של סיטיגרופ.



הדירוג של "בארונ'ס" התבסס על בחינת המניות המומלצות ביותר על ידי האנליסטים של בתי ההשקעות, השוואה בין התשואות שלהם החל מרגע ההמלצה ועד הסרתה. לכל בנק השקעות שיטה אחרת של עריכת רשימת המלצות שכזו.



תוצאותיו המרשימות של שוואב בולטות במיוחד על רקע ההשקעה הנמוכה יחסית של בית ההשקעות באנליסטים. שוואב פועל לפי מודל כמותי, אשר מסתמך באופן קטן יחסית על ניתוח שעורכים אנליסטים. תיק ההשקעות לדוגמה של שוואב, המכיל 100 מניות, רשם תשואה של 74% בתקופה של חמש שנים - 50% יותר מהמתחרה הבא בתור, והרבה יותר מתשואה של 13% במדד S&P 500. בשל הפיזור הרחב של ההשקעות יקשה על משקיע בודד לחקות את תיק ההשקעות הזה. בין המניות המומלצות על ידי שוואב נמצאות מניות בנק אוף אמריקה; ו-JM סמאקר, יצרנית הריבות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully