וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ה-IT נשארים במקום עבודתם בממוצע פחות מ-3 שנים

TheMarker.com כתב

5.8.2001 / 17:21

על פי מחקר של people3, הסיפוק ממקום העבודה מושפע אצל עובדים אלו משלושה קריטריונים עיקריים: שימוש בטכנולוגיות חדשות, אפשרות לשילוב לימודים והכשרה מקצועית וסביבה טכנולוגית מאתגרת

מחקר חדש של people3, חברה בבעלות גרטנר, מגלה כי התקופה הממוצעת בה נותר איש מקצוע בתחום ה-IT במקום עבודתו הינה פחות משלוש שנים. יותר מ-50% מהעובדים בתחום זה עוזבים במהלך תקופה זו.

על פי המחקר, סיפוק ממקום העבודה מושפע אצל עובדים אלו משלושה קריטריונים עיקריים, כאשר גובהה של המשכורת אינו אחד מהם: שימוש בטכנולוגיות חדשות, אפשרות לשילוב לימודים והכשרה מקצועית, וסביבה טכנולוגית מאתגרת.

עוד עולה מהמחקר כי מתוך 104 תפקידים שנבדקו בתחום ה-IT, הקושי הרב ביותר באיוש משרה חדשה היה מתכנן רשתות (4.2 חודשים), והבא אחריו הוא מנהל מסדי נתונים (3.7 חודשים).

ברוך גינדין, מנכ"ל חברת גרטנר המזה"ת, מציין כי בתקופת הפריחה של ענף ההיי-טק, התרחשה בישראל נדידה מסיווית של עובדים בתחום ה-IT מהארגונים בצד המשתמש לתעשיית ה-IT העוסקת בפיתוח וייצור, ובעיקר לסטארט אפים, שהציעו תנאים מפתים.

"בתקופה זו, תחלופת העובדים בתעשייה המקומית, היתה גבוהה מאוד, אף ביחס לארה"ב. כיום בשל ההאטה הכלכלית, תחלופת העובדים בענף ה-IT בישראל הינה קטנה יותר מזו שבארה"ב, מאחר שהשפעת ההאטה על השוק הישראלי חזקה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully