וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון אמריקן קולוני בירושלים דורש לאסור על חברת נדל"ן להשתמש באותו שם

ארנון בן-יאיר

25.9.2006 / 9:10

לטענת המלון, שמו הוא סימן מסחרי מוכר היטב, וחברת הנדל"ן שהחלה לפעול תחת שמו פוגעת בעסקיו



בית המלון אמריקן קולוני, מוסד ותיק ויוקרתי במזרח ירושלים, עתר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בבקשה להורות לחברת הנדל"ן אמריקן קולוני הפועלת לחדול משימוש בשם אמריקן קולוני, שלטענת המלון מהווה סימן מסחר מוגן שלו.



עורכי הדין איתן שאולסקי, גיל סלוביק ונדב ישעיהו שמייצגים את מלון אמריקן קולוני, אומרים בפנייתם לבית המשפט כי המלון בן 120 שנה, בעל מוניטין רב, משקיע משאבים רבים בפרסומו ובשיווקו בישראל ובעולם, והשימוש של חברה זרה בשמו הטוב לצרכיה מסב לו נזק רב ומתמשך.



המלון מדווח כי בין כתליו מתארחים מדי שנה כ-30 אלף איש, בהם אישים בכירים וידוענים. בין אורחיו בעבר מזכיר המלון את וינסטון צ'רצ'יל, לורד אלנבי, ג'ימי קרטר, ג'יין פונדה, ריצ'רד גיר, ג'ורג'יו ארמני, אומה תורמן ואחרים.



המלון טוען שפרסומי חברת הנדל"ן מטעים את ציבור לקוחותיו. על פי כתבות ב-TheMarker התברר למנהלי המלון כי חברת הנדל"ן עומדת בפני הנפקה, ועושה לצורכה שימוש בסימנו המסחרי באופן שעלול להטעות את ציבור המשקיעים.



המלון מוסיף, כי אפילו גורמי מקצוע בתחום המלונאות טעו לחשוב כי הפרסומים לגבי המשיבה מתייחסים למלון.



המלון טוען כי אנשיו פנו למשיבה על מנת שתחדל מהפגיעה בסימנו המסחרי, אך זו השיבה את פניהם ריקם. לטענת המלון, על אף שהוא לא רשם את הסימן המסחרי אמריקן קולוני, מוכח מעל לכל ספק כי מדובר בסימן מסחר מוכר היטב, ועל כן הוא ראוי להגנה על פי פקודת סימני המסחר.



לפיכך, מבקש המלון, כי יינתן מייד צו שמונע מהמשיבה לעשות כל שימוש בשם המותג אמריקן קולוני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully