וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש בהיקף של 20-15 מיליון דולר בשנה לטאואר

שירלי יום-טוב

25.9.2006 / 10:46

תספק לחברת אינטרנשיונל רקטיפייר פרוסות לשבבים. סמנכ"ל הכספים: "החוזה הוא הרביעי בסדרת חוזים משמעותיים שנחתמו"

השנה החדשה נפתחת בטאואר עם חוזה משמעותי, שמקפיץ את המניה ב-6% הבוקר במסחר בתל אביב. חברת ייצור השבבים ממגדל העמק הודיעה על הסכם עם חברת אינטרנשיונל רקטיפייר (סימול IRF), יצרנית רכיבים הנסחרת בבורסת ניו יורק בשווי של 2.6 מיליארד דולר. ההסכם נחתם לטווח ארוך וכולל ייצור פרוסות סיליקון במפעל FAB 2, שמרחיבה טאואר בימים אלה. התרומה עבור טאואר מוערכת בהכנסות מובטחות של 20-15 מיליון דולר בשנה, אך ההיקף עשוי לגדול אף מעבר לכך.

אורן שירזי, סמנכ"ל הכספים של טאואר, אמר הבוקר, כי IRF היא חברה עם מכירות של מעל למיליארד דולר בשנה. לדבריו, החוזה נחתם לתקופה של חמש שנים לפחות והוא הרביעי בסדרה של חוזים משמעותיים עליהם דיווחה החברה בשנה האחרונה. מדובר על הסכמים עם סיליקוניקס, סנדיסק, Sitel וכעת IR. ארבעה חוזים אלה מבטיחים לטאואר הכנסות של 100 מיליון דולר בשנה לפחות והכנסות נוספות מגיעות מחוזים קיימים ארוכי טווח עליהם חתמה טאואר בעבר.

על החוזה עם סיליקוניקס הודיעה טאואר לפני שנה, לתקופה של עשר שנים עם צפי הכנסות מוערך של 25 מיליון דולר בשנה. בחודשים האחרונים הודיעה החברה על עסקה עם סנדיסק (שהשקיעה לפני 6 שנים בבניית מפעל FAB 2), שצפויה לתרום לה הכנסות מוערכות של 50 מיליון דולר בשנה, לתקופה של שנתיים. חברת SiTel Sierra חתמה עם טאואר חוזה ארוך טווח לייצור שבבים המשולבים במכשירי טלפון בתקן DECT (תקן לתקשורת אלחוטית בו עושים שימוש בעיקר באירופה), עם צפי להכנסות העולות על 10 מיליון דולר בשנה.

חוזה נוסף עליו עשויה טאואר להכריז בתקופה הקרובה הוא הזמנת המשך מחברת Panavision האמריקאית, יצרנית חיישני הדמיה, המשולבים במצלמות דיגיטליות, טלפונים עם מצלמה ומערכות וידאו. פאנאויז'ן היא לקוחה קיימת של טאואר, והשבבים עבורה מיוצרים במפעל FAB 1 הוותיק. הזמנת ההמשך עשויה לתרום לטאואר הכנסות של כמה מיליוני דולרים.

טאואר נסחרת בתל אביב ובנאסד"ק לפי שווי שוק של 112 מיליון דולר בעקבות עלייה של 13% במניה בשנה האחרונה. ברבעון השני דיווחה החברה על זינוק של כמעט פי 2.5 במכירות לרמה של 44.6 מיליון דולר עם הפסד נקי של 43.6 מיליון דולר, אך עם EBITDA חיובי. תחזית החברה לרבעון השלישי עומדת על הכנסות של 49-53 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully