וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו תדרוש מעובדיה לקחת חופש כדי לקצץ בעלויות

עפרה שלו

25.9.2006 / 14:15

ביום שלישי שעבר צנחה יאהו ביותר מ-11% במסחר בוול סטריט לאחר פירסום אזהרת רווח


יאהו תדרוש מכל עובדיה בארה"ב לקחת חופשה בתשלום או שלא בתשלום בשבוע שבין חג המולד לבין ראש השנה החדשה - כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל". מהלך זה מעיד כפי הנראה על דאגה לגבי היכולת של החברה לעמוד ביעדיה הפיננסיים השנה, בעיקר על רקע אזהרת ההכנסות שפירסמה לאחרונה.

ענקית האינטרנט שלחה לעובדי החברה אי-מייל בו היא כותבת כי תסגור את משרדיה בארה"ב במהלך שבוע זה. "הדבר יאפשר לעובדים רבים בארה"ב להנות מחופשה ללא יסורי מצפון, ובמקביל לסייע ליאהו להפחית את ימי החופשה הלא מנוצלים שלה", נכתב במייל.

זוהי הפעם הראשונה בה יאהו, המעסיקה 10,500 עובדים ברחבי העולם, נוקטת במהלך החופשה היזומה, הנחשב לסימן שאינו מבשר טובות בעולם התאגידי, כך מסרו מקורות מצויים בנושא ל"ג'ורנל". חופשה יזומה מאפשרת לחברה להפחית את מחויבותה הכספית לימי חופשה צבורים ולקצץ באופן זמני בעלויות של העובדים ושל המשרדים.

ביום שלישי שעבר צנחה יאהו ביותר מ-11% במסחר בוול סטריט, לאחר שאמרה כי הכנסותיה ברבעון הנוכחי יהיו קרובות לקצה התחתון של טווח התחזיות שסיפקה ביולי - בשל הירידה בביקוש לפרסום מקוון מצד יצרניות הרכב וספקיות השירותים הפיננסיים, הנמנות עם הלקוחות הגדולות שלה. ביולי צפתה יאהו כי תרשום ברבעון הנוכחי הכנסות של 1.23-1.12 מיליארד דולר.

הורדת תחזית ההכנסות של יאהו עוררה דאגה בקרב משקיעים לגבי השלכות הדבר על מגזר האינטרנט כולו, ואולם מרבית האנליסטים בוול סטריט מסכימים כי החברות האחרות במגזר אינן שותפות לבעיות של יאהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully