וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויס אר אס תשיק סניף ראשון בסין בנובמבר בניסיון להיכנס לשוק הצעצועים הסיני הפורח

רויטרס

25.9.2006 / 14:51

שוק הצעצועים הסיני צפוי להגיע ל-100 מיליארד יואן עד 2010; הסניף ייפתח בשנחאי



ענקית הצעצועים טויז אר אס תשיק סניף ראשון בסין היבשתית בנובמבר, בניסיון לענות על הביקוש ההולך וגדל לצעצועים חינוכיים עבור ילדי המעמד הבינוני. כך אמר ראש חטיבת אסיה בחברה. הקמעונאית, הנמצאת בבעלות קבוצת משקיעים פרטיים בהובלת חברת הנדל"ן וורנאדו ריאלטי טראסט, תפתח סניף במתחם הפיננסי של שנחאי. כך אמר פיטר שץ, מנכ"ל טויס אר אס אסיה, בראיון לרויטרס.



"פתיחת הסניף תתרחש באמצע נובמבר. כעת אנו מתמקדים בהקמת החנות והפעלתה" אמר שץ. לדבריו, לאחר שהרשת תבחן את דפוסי הקניה של הצרכנים הסינים, בכוונתה להשיק תכנית התרחבות. "בתחילת השנה הבאה נבחן את הנתונים ונחליט כיצד להרחיב את דריסת הרגל שלנו הן בשנחאי עצמה ובערים אחרות בסין" הוסיף שץ.



טויז אר אס ומתחרותיה מעוניינות להיכנס לשוק הסיני, בו הצרכנים צפויים להוציא כ-100 מיליארד יואן (12.6 מיליארד דולר) ברכישת צעצועים עד 2010, בהובלת 300 מיליון הילדים מתחת לגיל 14 במדינה, לפי תחזיות רשמיות.



שץ אמר כי החברה תתמקד בצרכנים בני המעמד הבינוני, ולא תפנה לשוק היוקרה המצומצם, בו מתחרות כיום בין היתר דיסני ו-וורנר ברדרס. שץ אמר, כי "לא נראה שיש מספר גדול של קמעונאים בשוק הצעצועים ההמוניים למעמד הבינוני". הוא הוסיף כי הוא צופה ביקוש רב לצעצועים בטיחותיים וצעצועים חינוכיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully