וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת רכישת השליטה? דוד דנקנר קנה מניות דור בכ-41 מיליון שקל בשלושה חודשים

עומר שרביט

25.9.2006 / 15:12

דנקנר קנה היום מניות דור בכ-646 אלף שקל ומחזיק לאחר הרכישה בכ-25.4% מהחברה



דוד דנקנר ממשיך לבצר את אחזקתו ב. דנקנר רכש היום 120 אלף מניות דור בכ-5.39 שקלים ובהיקף כולל של 646 אלף שקל. דנקנר, בעל המניות הגדול בדור, מחזיק בכ-25.4% מהחברה לאחר הרכישה.



במהלך החודשיים האחרונים, הגדיל דנקנר בעקביות את אחזקתו בחברה וביצע רכישות בהיקף כולל של כ-8 מיליון שקל. זאת, לאחר שבסוף יוני רכש מניות דור מדני דנקנר בהיקף של כ-33 מיליון שקל, כך שבסיכום שלושת החודשים האחרונים, רכש דנקנר מניות דור בכ-41 מיליון שקל.



ככל הנראה, הרכישות אינן מקריות ומהוות קרש קפיצה לרכישת השליטה בחברה מידי משפחת דנקנר, שמניות דור מפוזרות על פניה. דוד דנקנר הינו דירקטור בדור וגם בנו, גיל דנקנר, יושב בדירקטוריון החברה. כבעל המניות הגדול, מסתמן דוד דנקנר כאיש שיחלץ את המשפחה מהאחזקה המדשדשת.



לאחרונה, מינתה החברה את שר המדע לשעבר, אליעזר זנדברג, לדירקטור. עסקה מהותית נוספת ביצע לאחרונה אחיינו של דוד דנקנר, דני. האחרון הודיע על סיכום עקרוני עם אורלי וצבי מור לרכישת אחזקותיהם בדור תמורת כ-11.4 מיליון שקל.



דור כימיקלים עוסקת בייבוא, שיווק וייצור של יריעות פוליאתילן, כימיקלים, וחיפושי גז. המלחמה בצפון צפויה לפגוע בהכנסות החברה ברבעון השלישי: ביולי הודיעה דור, כי בעקבות הארועים בצפון היא נאלצה להשבית שני מתקני ייצור שההכנסות מהם הסתכמו בכ-27 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה. במחצית הראשונה של השנה עברה החברה לרווח של כ-11 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-90 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2005.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully