וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלס של אלרן הרוויחה כחצי מיליון יורו בארבעה חודשים והשקיעה 43% מכספי ההנפקה

עומר שרביט

25.9.2006 / 16:45

החברה תשלים את הילטון וורשה בסוף השנה ורוכשת שני פרויקטים חדשים בבודפשט ב-8.3 מיליון יורו



חברת הנדל"ן אטלס שבשליטת חברת אלרן התל אביבית מדווחת לראשונה על תוצאותיה הכספיות מאז הנפקתה בלונדון לפני כחצי שנה. החברה הרוויחה במהלך ארבעת החודשים שהסתיימו ביוני 476 אלף יורו על הכנסות של כ-2 מיליון יורו. רווחי החברה לפני מס הסתכמו בכ-1.48 מיליון יורו. החברה הוקמה לצורך ההנפקה ולכן הדיווח אינו כלל את החודשיים הראשונים של השנה.



דו"ח הרווח והפסד של אטלס כולל הוצאה של 2.3 מיליון יורו לצורך הערכת שווי מחודשת של השקעות החברה. הערכת השווי נקבה במחיר של 271 מיליון יורו לאטלס - כ-12% מעל השווי שבהנפקה. החברה אומרת כי תבצע הערכת שווי בלתי תלויה של כל תיק הנכסים שלה בכל אחד ממועדי הדיווח על מנת לאפשר לבעלי המניות להעריך את הערך המוסף שנוצר בה, אם וכאשר, במהלך התקופות השונות.



אטלס תחלק למשקיעיה דיווידנד של 4 יורו למניה, המשקף תשואה שנתית של כ-3% על ההנפקה. לפני כחודשיים ונוכח החולשה במניותיה, אטלס הודיעה על רכישה עצמית של עד 5% מהון המניות הרגיל שלה. עד היום נרכשו 360 אלף מניות במחיר ממוצע של 2.61 ליש"ט.



במקביל לדיווח הכספי, אטלס הודיעה על שתי רכישות חדשות בבירת הונגריה, בודפשט. החברה קונה פרויקט בשטח של 20.6 אלף מ"ר במרכז בודפשט תמורת כ-5.5 מיליון יורו. הפרויקט מיועד לבניית 89 מ"ר של שטחי מגורים, מסחר ופנאי. בנוסף, החברה תרכוש בניין משרדים בשם "מוסקווה" בבודפשט תמורת 2.8 מיליון יורו. שטחו של הבנין כ-1,350 מ"ר והוא מושכר בחוזים ארוכי טווח.



הרכישות הנ"ל מביאות את היקף ההשקעות של אטלס מאז הנפקתה ל-43% מסך הכסף שגוייס בהנפקה. אחד הפרויקטים ה"נוצצים" של אטלס הוא מלון הילטון הראשון בפולין, בבירה וורשה. המלון ממוקם רבע שעה משדה התעופה בעיר ובסמוך למרכז העסקים הראשי שלה. בין היתר, המלון יכלול 314 חדרים והשלמתו צפוייה בסוף השנה. בנוסף, החברה מקימה את מגדלי פלטינום ושני פרויקטים למגורים בוורשה בנוסף להשקעות דומות בשאר הונגריה ובסלובקיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully