וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאפי תספק שירות האנטי וירוס ללקוחות בזק

ליאור הנר

26.9.2006 / 14:36

התוכנה ועזכונים זמינה להורדה מאתר בזק תמורת מנוי חודשי. מדובר בכניסה ראשונה של בזק לתחום שירותי הערך מוסף

בעסקה שנחתמה השבוע בין בזק לחברת מקאפי (NYSE:MFE), תציע בזק ללקוחותיה במסלול האינטרנט המהיר לרכוש את שירות אנטי וירוס של יצרנית האנטי וירוס האמריקאית. במסגרת העסקה תוצע חבילת התוכנה של מק'אפי לכל לקוחות בזק. במקאפי צופים כי מהלך זה יגדיל מאוד את נתח השוק של החברה מאחר ובזק תלווה את המהלך בקמפיין שיווקי.

עסקה זו מהווה את כניסתה הראשונה של בזק לתחום שירותי הערך המוסף, שלא הוצע עד היום על ידי ספקיות תשתית והיה נחלתן הבלעדית של ספקיות הגישה לאינטרנט. בניגוד לשירות הניתן על ידי ספקיות האינטרנט, התוכנה תתפקד כאנטי וירוס רגיל המותקן על המחשב ולא תגן רק מפני איומים המועברים באמצעות האינטרנט. במהלך המחצית הראשונה של שנת 2007, מתכננת מקאפי להשיק גירסה עברית מיוחדת עבור לקוחות בזק.

התוכנה זמינה להורדה באתר בזק ולא דורשת התקנה מתקליטור. עלות השירות: תשלום חודשי של 9.9 שקלים בחודש, תמורתו יקבלו הלקוחות את התוכנה ואת העדכונים. ב-2005 היו לבזק כ-800 אלף מנויים לאינטרנט המהיר, כשני שליש מהמנויים לאינטרנט המהיר בישראל, כך שפוטנציאל העסקה מסתכם בכמה מיליוני שקלים. משתמשים רבים כבר עושים שימוש בתוכנות אנטי וירוס בתשלום או שהורדו מהאינטרנט בחינם, לכן קשה לראות את העסקה מגיעה לפוטנציאל הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully