וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוביקסל חתמה על עסקה גדולה להטמעת פתרונות מולטימדיה עם אחד המפעילים הסלולריים בהודו

ערן גבאי

26.9.2006 / 15:41

כך נודע ל-TheMarker; החברה חתמה גם על שיתוף פעולה חשוב בארה"ב



חברת הסטארט אפ מוביקסל (Mobixell Networks) תטמיע את פתרונות המולטימדיה שלה אצל אחד ממפעילי הסלולר הגדולים בהודו, בעסקה שמוגדרת בפי גורמים הסובבים את החברה, כאחת העסקות האסטרטגיות הגדולות עליהן חתמה החברה - כך נודע ל-TheMarker.



עוד נודע כי החברה חתמה גם על שיתוף פעולה חשוב בארה"ב. שתי העסקות יכולות להניב לחברה במשך השנים הקרובות כמה מיליוני דולרים. במוביקסל סירבו להתייחס לידיעה, ומנכ"ל החברה, אמיר אהרוני, אמר, כי "לכשיהיה מה להודיע, נודיע על כך". מוביקסל השלימה החודש גיוס של 8 מיליון דולר.

מוביקסל מאוד שמרנית בהודעותיה על עסקות שהיא מבצעת, כך היה גם ב-2004 כשהיא הצמידה את הדיווח על כמה מהעסקות הגדולות שהיא ביצעה להודעה שלה על השלמת מהלך גיוס של כ-4 מיליון דולר. באותו דיווח הודיעה אז מוביקסל על חוזים גדולים בהיקף של מיליוני דולרים שהיא חתמה עם ענקית הסלולר וודאפון, טלקום איטליה, רשת אורנג' ונוקיה.



מוביקסל מספקת פתרונות אופטימיזציה להעברת מסרי מולטימדיה ברשתות סלולר. הפתרון של מוביקסייל מאפשר העברה ישירה של שירותי וידאו ומוסיקה, המשודרים בשידור חי, לסביבת הסלולר של רשת הסלולר. העסקות של מוביקסייל אינן בנויות בדרך כלל על מספר דקות השימוש ושיתוף ברווחים, אלא על הגידול במספר המשתמשים שמחייב גם הגדלה של נפח קיבולת המערכת.

בחברה משקיעים אינטל קפיטל, אייפקס, טמפופארק, קרן סימנס מובייל אקסלריישן, קומברס ואופטיבייס. החברה גייסה עד היום כ-23 מיליון דולר. ככל הידוע מוביקסל רושמת מכירות של כ-10 מיליון דולר בשנה, אך אינה רווחית בשל המשך ההשקעה בגידולה.



לחברה למעלה מ-70 התקנות ברחבי העולם. מוביקסל הוקמה ב-2000 על ידי אהרוני, לשעבר נשיא ומנכ"ל אופטיבייס, ויהודה אלמליח, ממייסדי אופטיבייס, ששימש כמנהל הטכנולוגיה בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully