וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר זינוק של כ-30% באי.סי.איי בחודשיים - סיטיגרופ החל לסקר את החברה בהמלצת "קנייה"

שירלי יום-טוב

27.9.2006 / 11:08

מחיר היעד 11 דולר - גבוה בכ-36% מהמחיר בשוק; צפי לצמיחה חזקה במכירות חטיבת הרשתות האופטיות



לאחר זינוק של כ-30% במניית בחודשיים, החלה מחלקת המחקר של סיטיגרופ לסקר את אי.סי.איי בהמלצת "קנייה". האנליסטים העניקו למניה מחיר יעד שאפתני - 11 דולר - 36% מעל מחיר הנעילה של המניה אמש בניו יורק.



אי.סי.איי מפתחת ומוכרת ציוד תקשורת בשלושה סגמנטים: מערכות תקשורת המבוססות על סיבים אופטיים, מערכות גישה בפס רחב ורשתות מתקדמות להעברת טריפל פליי - קול, וידיאו ונתונים על גבי רשת אחת.







"אי.סי.איי ממוצבת בשלושה מתוך התחומים הצומחים ביותר בתחום ציוד התקשורת. תחום הדטה בו ביצעה החברה מהלך על ידי רכישת לורל נטוורקס, לא התפתח בקצב המצופה בשנה הראשונה לאחר הרכישה ומדלל את הרווח הנקי של החברה ב-10-8 סנטים למניה לרבעון, אולם למרות הסקפטיות בשוק, אנו מצפים שהפעילות תגיע לאיזון במהלך השנה הקרובה".



ענקית שירותי התקשורת הגרמנית, דויטשה טלקום, הנמיכה את קצב ההזמנות שלה לציוד לגישה בפס רחב, לאחר השלמת פרויקט פריסה נרחב באביב האחרון. זו הסיבה המרכזית לכך שאי.סי.איי צפתה היעדר צמיחה בהכנסות חטיבת הפס הרחב במחצית השניה של 2006. יחד עם זאת, בסיטיגרופ סבורים שדויטשה תאיץ את השלב השני של פרישת הרשת בתחילת 2007 ושאי.סי.איי תהיה הנהנית העיקרית מכך.



החטיבה האופטית צפויה, להערכתם, להציג צמיחה דו ספרתית חזקה בהמשך.



האנליסטים מייקל ג'נובז ואלכסנדר הנדרסון כתבו שמחיר היעד שלהם מייצג מכפיל 1.6 על המכירות הצפויות ב-2008 - נמוך משמעותית ממכפיל ממוצע של 3.4 על מכירות של חברות בתחום הרשתות האופטיות.



אי.סי.איי נסחרת בניו יורק לפי שווי שוק של 935 מיליון דולר. הזינוק במניה בחודשיים האחרונים הגיע לאחר צלילה של 45% מתחילת אפריל, בעקבות חולשה כללית במניות הטכנולוגיה וגם בגלל התחזית המאכזבת למחצית השנייה בתחום מערכות הגישה בפס הרחב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully