וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במריל לינץ' לא מתרגשים משיחת הוועידה שערכה טבע על שלל המוצרים האתיים שבצנרת: "לא ארוע שיגרום למניה לזוז"

נתן שבע

27.9.2006 / 12:24

בנק ההשקעות מותיר המלצת "נייטרלי"; טבע הודיעה אתמול כי תפתח עד 15 מוצרים אתיים עד 2015



אתמול ערכה בפעם הראשונה שיחת וועידה בניו יורק, שנסבה סביב פעילות המו"פ של החברה והאסטרטגיה מאחורי המוצרים המקוריים שתשיק בעתיד הקרוב. בבנק ההשקעות מריל לינץ' מציינים, כי ככל הנראה בטבע חושבים כי המשקיעים לא לגמרי מבינים או מעריכים את הפיתוחים של התרופות האתיות עליהן שוקדת החברה. "הארוע מוסיף קצת צבע, אבל הוא לא משהו שיגרום למניה לנוע. אנחנו לא מעריכים כי המשקיעים יראו באור אחר את המניה, מאחר והתוכנית עליה דיווחה החברה לא תגיע לשוק לפני 2010 או אף מעבר לכך", מסכם האנליסט גרג גילברט ממריל לינץ', שמותיר למניה המלצת "נייטרלי".







במריל לינץ' מציינים, כי ההתמקדות העיקרית של טבע היא בתחומי הטרשת הנפוצה, הנוירולוגיה והאונקולוגיה. הנהלת החברה ציינה כי היא בודקת רעיונות מחקר נוספים עם האקדמיה בישראל. טבע ציינה עוד, כי במהלך השנים 2015-2009 היא צופה השקה של עד 15 מוצרים אתיים פרי פיתוחה.



במריל לינץ' לא קובעים מחיר יעד לטבע מאז נובמבר 2004, אז הורידו את ההמלצה ל"נייטרלי" והחמיצו בכך את העליות של 2005, אך גם לא ספגו את הנפילות במניה ב-2006. בבנק ההשקעות מעריכים כי טבע תסיים את 2006 ברווח של 1.88 מיליארד דולר על הכנסות של 8.4 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully