וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב ההשכרה של סרטי וידיאו יגדל ב-15% בכיפור

אתי אפללו

28.9.2006 / 6:59

מהמחקר עולה כי משפחה אשר משכירה סרטים לקראת כיפור תשכיר בממוצע 5-4 סרטים

למרות הקיטון העקבי בענף השכרת סרטי הווידיאו, קצב ההשכרה גדל לקראת יום כיפור בשיעור של כ-15% - כך עולה ממחקר BDI. הסיבה לכך היא השבתה של רוב שידורי הטלוויזיה והכבלים וכן של שירות הזמנת הסרטים, המהווים אלטרנטיבות זמינות בימים רגילים. מהמחקר עולה כי משפחה אשר משכירה סרטים לקראת החג תשכיר בממוצע 5-4 סרטים. מרשת בלוקבסטר נמסר ל-BDI כי היא צופה לכ-320 אלף השכרות ביום כיפור - עלייה של כ-20% מיום כיפור אשתקד.

עוד עולה מן המחקר, כי בשנת 2006 נרשם קיטון משמעותי של למעלה מ-20% במספר הסרטים המושכרים בישראל - בהשוואה לשנת 2005, שבה נרשם קיטון של כ-15% במספר ההשכרות. לעומת זאת, בשוק מכירת הסרטים בישראל בשנים האחרונות, ניכר גידול של כ-15%-10% בכל שנה במספר הסרטים הנמכרים (קלטות וידאו ו-DVD). בין הקטגוריות הבולטות בשוק מכירת הסרטים: סרטי ילדים ונוער, מארזים לאספנים (אוספי סרטים, סדרות טלוויזיה פופולריות כמו "חברים" ועוד) וסרטים בעלי תכנים נוסטלגיים (שירי זמרים ותיקים, תוכניות ילדים ישנות ועוד).

נתון נוסף העולה מהמחקר של BDI קובע כי לקראת חנוכה ופסח נרשם גידול בקצב השכרת הסרטים, ובעיקר סרטי ילדים, זאת בשל החופשה במוסדות החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully