וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם OEM משמעותי לפורט אות'וריטי עם ענקית אבטחת המידע האמריקאית וובסנס

גיא גרימלנד

28.9.2006 / 10:14

וובסנס תפתח טכנולוגיה לבקרה ושליטה על נתונים רגישים על בסיס טכנולוגיה של פורט אות'וריטי



פורט אות'וריטי (PortAuthority) חתמה על הסכם OEM עם ענקית אבטחת המידע וובסנס (Websense) האמריקאית.



וובסנס הינה ספקית בינלאומית של תוכנה לאבטחת רשת, סינון תכנים והגברת התפוקה, והיא בעלת שווי שוק של כמיליארד דולר. ענקית אבטחת המידע תפתח טכנולוגיה הקרויה Deep Content Control, הפועלת כ"שומר נתונים דיגיטלי" ומסייעת בבקרת האופן והנסיבות שבהם נתונים רגישים יוצאים מן הארגון. היא תעשה זאת על בסיס הטכנולוגיה של פורט אות'וריטי, ותשלב אותה בקו מוצריה.



וובסנס תציע את הטכנולוגיה ל-24 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ולמרות שאין הערכות כספיות ברורות עד כמה עשוי ההסכם הנ"ל להניב לשתי החברות, הערכות בפורט אות'וריטי הן שמדובר בהסכם OEM גדול.



באמצעות הטכולוגיה ארגונים יוכלו לשלוט, באמצעות לוח בקרה אחד, על תנועות המשתמשים ועל המידע שהם שולחים. כך לדוגמה, עסק יוכל למנוע מעובדים לשלוח בשוגג או במתכוון את נתוני כרטיס האשראי של הלקוח, תחזיות המכירות או קוד המקור של המוצר למיקום בלתי אמין או בלתי ידוע או לנמען פנימי בלתי מורשה.



פורט אות'וריטי הודיעה השבוע באופן רשמי על השלמת גיוס של 18 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון NEA, לצד משקיעותיה הקיימות: סקויה, גריילוק ולקסינגטון ונצ'רס. פורט אות'וריטי נוסדה ב-2000 על ידי אסף ליטאי, אריאל פלד וד"ר לידרור טרוינסקי, והתמקדה בראשית דרכה באבטחת זכויות יוצרים של תוכני מדיה. לאחר מכן שינתה החברה כיוון טכנולוגי, ועברה להגן על חברות מפני דליפת מידע קריטי באמצעות ערוצים שונים, כגון אינטרנט, אי-מייל, פקס, מדפסות ועוד. החברה מונה כ-60 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully