וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: נתוני התמ"ג עשויים לעזור לדאו ג'ונס לשבור את שיאו; הנפט זוחל מעלה - אלון USA ודלק US מתאוששות

עומרי כהן

28.9.2006 / 23:03

UBS החל בכיסוי מניית אלדין בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 21 דולר



אמש נסחרו המדדים בוול סטריט ביציבות, וננעלו בעליות קלות, אולם מדד דאו ג'ונס לא הצליח לשבור את שיאו משנת 2000. אם תימשך המגמה גם היום - כפי שהחוזים העתידיים מראים - עשוי מדד דאו ג'ונס לשבור את שיא כל הזמנים, שכן הוא רחוק ממנו ב-0.3% בלבד. גם מדד S&P 500 נסחר בשיא של חמש שנים וחצי ואפילו הנאסד"ק, שרחוק שנות אור משיאו בשנת 2000, נסחר ברמות שיא של לא פחות מארבעה חודשים.



מבחינת הכלכלה האמריקאית, שמשמיעה סימני חריקה בתקופה האחרונה, יתפרסמו נתוני הצמיחה הסופיים של הרבעון השני, בדמות תמ"ג רבעון 2. האנליסטים מצפים שהנתונים החדשים יאשררו את הצמיחה, בקצב שנתי, ברמה שפורסמה עד כה - 2.9%. בנוסף, יתפרסמו תביעות האבטלה החדשות, שצפויות לעלות ב-7,000 ל-315 אלף.



מחירי הנפט ממשיכים לזחול מעלה, ומוסיפים 0.5% ל-63.3 דולר עבור חבית נפט. מאז תחילת השבוע, טיפסו מחירי הנפט כבר ב-5%.



מי שנהנות מכך הן חברות האנרגיה הישראליות. לאחר שאיבדו כשליש משוויין בחודש האחרון, על רקע מחירי הנפט היורדים שפגעו במרווחי הרווחיות של הזיקוק, התאוששו אמש אלון USA ודלק US. אמש בלטה לחיוב אלון USA עם עלייה של 8.7% ל-29.1 דולר, על רקע העלאת המלצה למניה של בית השקעות קריס אנד קו. אלון השלימה בכך זינוק של 12.7% ביומיים. דלק US טיפסה ב-10% בשלושה ימים.



אמש עלתה ב-3.2%, והיום נודעה הסיבה לכך: בבנק ההשקעות UBS החלו בכיסוי מניית אבטחת המידע בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 21 דולר - גבוה בלא פחות מ-75% ממחירה אמש בתום המסחר, 16.3 דולר. UBS היה החתם בהנפקה השנייה של אלדין לפני כשנה וחצי, ובבית ההשקעות התרשמו מיכולותיה של אלדין במניעת גניבה בלתי חוקית של תוכנות, מתחום ניהול רישיונות התוכנה (DRM) ומציבים למניית החברה מחיר יעד של 21 דולר.



הידיעות על לכידתו של קובי אלכסנדר ממשיכות לככב באתרי האינטרנט המובילים בארה"ב. מניית אמנם כבר לא סובלת מהשפעותיו - הישירות והעקיפות - של המנכ"ל שעבר שלה, ונסחרת באדישות ביחס להודעות על המנכ"ל לשעבר, אבל התפתחויות נוספות הנוגעות לכספים שגנב מהחברה עשויות לקשר שוב בין החברה שייסד לבין העבריין הישראלי.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully