וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט ראש בראש עם אפל: תמכור את נגן המדיה Zune במחיר של 250 דולר - מחיר זהה ל-iPod

TheMarker

28.9.2006 / 19:04

תשיק גם חנות מוסיקה מקוונת בה יימכרו שירים ב-99 סנט לשיר; הנגן החדש יגיע למדפים בארה"ב ב-14 בנובמבר



מיקרוסופט (סימול MSFT), חברת התוכנה הגדולה בעולם, הודיעה היום כי מחירו של נגן המדיה Zune - שאמור להתחרות בנגן iPod הפופולרי של אפל - יהיה כ-250 דולר, מחיר דומה לזה של הדגם ה-iPod המקביל. השקתו של נגן המדיה החדש של מיקרוסופט ושל חנות מוסיקה מקוונות נלוות, צפויה להתרחש בארה"ב ב-14 בנובמבר, לקראת עונת החגים של סוף השנה. מחירו של שיר בחנות המוסיקה החדשה של מיקרוסופט באינטרנט יהיה כ-99 סנט, מחיר זהה לזה של שיר בחנות המוסיקה המקוונת של אפל, iTunes.



Zune, שאותו תייצר עבור מיקרוסופט טושיבה היפאנית, יכלול כונן קשיח עם זיכרון של 30 ג'יגה בייט (המאפשר לשמור בזיכרון 7,500 שירים), כמו גם אפשרויות לקליטת שידורי רדיו בתדרי FM וחיבור אלחוטי לרשת. כן יהיה מצויד במסך צבעוני בגודל של 3 אינץ'.



דגם iPod של אפל, המצויד בזיכרון של 30 ג'יגה ובמסך בגודל 2.5 אינץ' נמכר תמורת 249 דולר. עם זאת, אפל משווקת מגוון דגמי נגנים, הנמכרים במחירים יקרים וזולים יותר. חברת אפל, אשר מחזיקה בנתח של יותר מ-75% בשוק נגני המוסיקה הדיגיטלים בארה"ב, חשפה לפני שבועיים דגמים חדשים של נגן המדיה הפופולרי שלה, iPod, בהם נגן המצויד במסך גדול יותר מהדגמים הקיימים ואשר כולל זיכרון של 80 ג'יגה בייט, שיימכר במחיר של 349 דולר, וכן דגם חדש של הנגן הזעיר Shuffle אשר מחירו יהיה 79 דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully