וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הייעוץ הבינ"ל מקנזי עתידה לזכות במכרז להכנת תוכנית אסטרטגית לאל על

הארץ

6.8.2001 / 9:36

היום עתיד מנכ"ל אל על להכריז רשמית על בחירתה; בשלב זה לא נמסרו פרטים על שווי ההתקשרות, אך ההערכה היא כי מדובר בכחצי מיליון שקל לפחות

מאת זוהר בלומנקרנץ

חברת מקנזי מובילה במכרז הבינלאומי של אל על, להכנת תוכנית אסטרטגית חדשה; היום עתיד מנכ"ל אל על, דוד חרמש, להכריז רשמית על בחירתה. בשלב זה לא נמסרו פרטים על שווי ההתקשרות, אך ההערכה היא כי מדובר בכחצי מיליון שקל לפחות.

באל על רואים חשיבות רבה בהכנתה של התוכנית האסטרטגית החדשה, כדי שתוכל למקד את פעילותה. שלוש חברות ייעוץ בינלאומיות התמודדו על הכנתה של התוכנית האסטרטגית החדשה של אל על: בוז אלן, פרייס ווטרהאוס קופר ומקנזי.

בסוף יולי השלימו נציגי החברות את הצגת הצעותיהן השונות לראשי אל על. המצגת נמשכה שלושה ימים ברציפות, כשבכל יום חברה אחרת הציגה את יכולתה לביצוע התוכנית.

התוכנית האסטרטגית החדשה של אל על אמורה להתחשב בירידה בתנועת הנוסעים לישראל וממנה, כתוצאה מהארועים הביטחוניים. התוכנית תבחן את דרכי פעולתה של אל על ותשמש בסיס להפרטת החברה בעתיד.

אל על פנתה לעשר חברות ייעוץ בינלאומיות לשם קבלת הצעות מחיר להכנת התוכנית, ומתוך ההצעות שהתקבלו נבחרו שלוש חברות שעלו לשלב המכרז הסופי. בפברואר 2001 אישרה מועצת המנהלים של החברה את המתווה לתוכנית האסטרטגית החדשה.

דובר חברת אל על אמר אתמול בתגובה לידיעה כי "החברה נמצאת לקראת סוף תהליך הבחירה, אך הוא עדיין לא הסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully