וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק נדל"ן תשקיע כ-37.5 מיליון דולר בחברת ויתניה

נתן שבע

3.10.2006 / 11:14

ההשקעה - באמצעות אג"ח. ויתניה מתכוונת לגייס הון מהציבור ולהירשם למסחר בבורסה

נדל"ן, מקבוצת דלק של יצחק תשובה מגדילה את סל הנכסים המניבים שלה בשוק הישראלי. החברה חתמה על הסכם להשקעה של כ-37.5 מיליון דולר באג"ח להמרה של חברת הנדל"ן המניב ויתניה. ויתניה מתכוונת לגייס הון מהציבור ולהירשם למסחר בבורסה ולהצטרף לחברות הנדל"ן הרבות שכבר הונפקו מתחילת השנה לצד התעוררותו של המגזר.

חברת ויתניה מתמחה בהקמת וניהול פרויקטים לנדל"ן מניב בארץ. החברה מנוהלת על ידי אהוד סמסונוב ועמוס שמיע (מחברת S.G.S), שמחזיקים, נכון להיום, ב-25% ממניות החברה, האחים גד ודן פרופר מבעלי השליטה באסם, וחברת גיתם של מושיק תאומים.

האג"ח שניתנו לדלק נדל"ן הינם לתקופה של 10 שנים ויישאו ריבית בשיעור של ליבור+1%. לדלק נדל"ן ניתנה הזכות להכניס שותפים נוספים לעסקה עד למועד ההמרה. על פי ההסכם בין הצדדים, תוכל דלק נדל"ן להמיר את האג"ח ל-50% ממניות ויתניה במהלך 10 השנים הבאות בכל עת שתחפוץ. העסקה משקפת שווי של כ-75 מיליון דולר לויתניה לאחר הכסף (37.5 מיליון דולר לפני הכסף).

בנוסף, העמידה דלק נדל"ן הלוואה של 10 מיליון דולר, שגם היא ניתנת להמרה בהתקיים תנאים שסוכמו בין הצדדים. עוד סוכם בין הצדדים, כי במידה וחברת ויתניה תונפק בבורסה לפי שווי הגבוה מ-75 מיליון דולר (לפני הכסף), היא תוכל לכפות על דלק נדל"ן להמיר את האג"ח למניות. במידה ותומר ההלוואה, תרד האחזקה של כל אחת מבעלות המניות בחברה במחצית, כך שכל אחד מבעלי המניות הנוכחיים יחזיק ב-12.5% ממניות ויתניה.

לויתניה מספר נכסים מניבים בגוש דן בהיקף של למעלה מ-100 אלף מ"ר, ביניהם בית זיויאל ברמת החייל, בית אמפא בהרצליה פיתוח, בית ורינט בהרצליה פיתוח, בית אמצור בהרצליה פיתוח, ומקרקעין ברמת החייל המיועדים להקמת פרויקט דיור מוגן, שטחי משרדים ושטחי מסחר.

איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק נדל"ן, ציין כי "ההשקעה בחברת ויתניה, שנהנית מסל נכסים מניב מגוון ואיכותי, הינה חלק מהאסטרטגיה של דלק נדל"ן להרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים שלה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully