וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנים של התעוררות בשוק הצעצועים בארה"ב ששוויו עומד על 22 מיליארד דולר

רויטרס

3.10.2006 / 14:26

חברת המחקר NPD טוענת כי בעונת החגים הקרובה תרשם עלייה במכירות הצעצועים



עונת החגים הקרובה בארה"ב עשוייה להביא את שמחת החגים גם ליצרניות הצעצועים המקומיות. לאחר שנים של ירידות במכירות, טוענת חברת המחקר NPD גרופ כי היא רואה סימנים של התעוררות בשוק הצעצועים בארה"ב, ששוויו עומד על 22 מיליארד דולר.



"הירידה האחרונה במכירות הצעצועים נותנת לנו סיבה להאמין שהדלדול במכירות עומד להפסיק ואפילו נראה שיפור במכירות הצעצועים בארה"ב במהלך השנים הקרובות", אמרה האנליסטית אניטה פרייז'ר מחברת NPD, והוסיפה: "ללא ספק זוהי תעשייה שאנחנו נעקוב אחריה בדריכות, בעיקר במהלך החודשים הבאים, שבהם בד"כ נקנים כמחצית מכלל הצעצועים הנמכרים בשנה".



יצרניות צעצועים נאבקו בשנים האחרונות, בשל הורדות מחירי הצעצועים ברשתות הקמעוניות הגדולות ובשל העלייה בעלויות הייצור. בנוסף, חברות הצעצועים נמצאות במלחמה מתמדת אל מול יצרניות הגאדג'טים, אשר מושכות אליהם לקוחות צעירים.



לפי NPD השנה התחילה במכירות צעצועים חלשות יחסית, עם ירידה של 2.9% במכירות הצעצועים בארה"ב השנה, עד לחודש אוגוסט. עם זאת, מכירות צעצועים אלקטרונים, מכוניות ובנייני צעצועים רשמו עלייה של כ-23% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2005.



סממן חיובי נוסף לתעשייה, לפי NPD, הוא מחקר של אגודת יצרניות הצעצועים, אשר מראה כי למעלה מ-81% מהילדים בגילאי 12-5 בארה"ב משחקים בצעצועים מדי שבוע. לפי ה-NPD, הראו נתונים ממשלתיים כי בארה"ב יגדל מספר הילדים בגילאי 5 ומטה ב-6% בחמש השנים הקרובות, ומספר הילדים בגילאי 8-6 יעלה ב-4%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully