וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה בהיקף עשרות מיליוני דולרים לקומברס: תספק תאי דואר מתקדמים ומערכת מסרים למפעילת סלולר מטייוואן

עומרי כהן

3.10.2006 / 16:01

השירותים יסופקו לחברת VIBO שהשיקה את רשת הדור השלישי שלה בטייוואן בדצמבר 2005



בעוד מייסד חברת , קובי אלכסנדר, נלחם כנגד הסגרתו לארה"ב בבית משפט בנמיביה, חתמה החברה על עסקה משמעותית המוערכת בשוק בעשרות מיליוני דולרים. היום דיווחה קומברס, כי תספק למפעילת הסלולר החדשה של טייוואן, VIBO טלקום, את מערכת התאים הקולים החדשה מתוצרתה InSight וכן מערכת מסרים לרשת מהדור השלישי (3G).



חברת VIBO השיקה את רשת הדור השלישי שלה ברחבי טייוואן בדצמבר 2005. בין השירותים שתספק לה קומברס נכללים שירותי הודעות טקסט (SMS), הודעות וידיאו, תא קולי לאחסון הודעות וידיאו, וכן שירותי מתקדמים, שיאפשרו למנויי החברה גישה וניהול התא הקולי ותא הווידיאו באמצעות האינטרנט.



אריק שיאהו, סמנכ"ל הכספים של VIBO, ציין כי הפתרונות של קומברס מאפשרים מגוון יישומי וידיאו ותוכן באמצעות רשת דור שלישי ומכשירי הקצה. "זה עומד בשורה אחת עם המשימה הארגונית שלנו, לאספקת חיים סלולריים מהנים ואיכותיים לבסיס הלקוחות הגדל שלנו", הוסיף שיאהו.



זאב ברגמן, מנכ"ל קומברס, ציין כי באמצעות יישום סביבת InSight ומוצרים נוספים מסל מוצרי התקשרות של החברה, לקוחות כמו VIBO נהנים משירותי ערך מוסף המספקים חווית משתמש אטרקטיווית ומסייעים למפעילות התקשורת ליישם שירותים ביעילות ובמהירות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully