וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: חשש מהאטה בארה"ב משך את לונדון ופאריס לירידה של 0.5%; נמשכה הנפילה במגזר ההימורים המקוונים

עפרה שלו

3.10.2006 / 19:57

פארטי גיימינג צנחה ב-10.6%; חברות הנפט והכרייה ירדו עקב הירידה במחיר הנפט והמתכות



המסחר באירופה נסגר בירידות שערים על רקע חששות מהאטה כלכלית בארה"ב, בעקבות נתונים כלכליים שהתפרסמו בסוף השבוע. לונדון ופאריס רשמו ירידה של 0.5%; פרנקפורט איבדה 0.2%.



הנציבות האירופית אמרה אתמול כי הצמיחה בגוש היורו עשויה להצטנן בשנה הבאה בגלל שיעורי הריבית הגבוהים. משרד הסטטיסטיקה של האיחוד האירופי דיווח היום כי שיעור האבטלה באזור עלה בפעם הראשונה זה כשלוש שנים.



חברות טכנולוגיה ויצרניות מכוניות רשמו ירידות שערים, לאחר שביום שישי דווח על האטה בצמיחת פעילות היצור בארה"ב - שוק היצוא הגדול ביותר של אירופה. אלקטל, יצרנית ציוד החיבור לאינטרנט, ירדה ב-1.3%. רנו נפלה ב-3.5% בעקבות הורדת המלצה מצד קרדי סוויס.



מניות הנפט והכרייה רשמו גם הן ירידות, על רקע ירידה במחיר המתכות ונפילת מחיר הנפט לשפל. ענקית הנפט BP רשמה ירידה של 2.6%.



החוזים על הנפט הגולמי למסירה בנובמבר ירדו היום במהלך המסחר בבורסת הסחורות של ניו יורק מתחת לרף 59 דולר לחבית - שפל של יותר משנה, על רקע התרחבות המלאי בארה"ב והתמתנות החששות כי יצרניות הנפט יקצצו את התפוקה.



הצניחה במגזר ההימורים באינטרנט עדיין לא נבלמה: 888 הולדינגס ירדה ב-3.2%; פארטי גיימינג צנחה ב-10.6%; אמפייר אונליין איבדה 1%. ביום שישי החלו מניות אתרי ההימורים לצנוח בעקבות חוק חדש המקשה מאוד על אמריקאים - הקהל העיקרי של אותן חברות - להמר ברשת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully