וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקורי הציעה ל-SEC תשלום קנס של 35 מיליון דולר במסגרת הסדר לסיום פרשת האופציות

עומרי כהן

3.10.2006 / 22:27

מרקורי גם הציעה פירעון מוקדם של אג"ח להמרה תמורת 536.3 מיליון דולר



חברת נערכת לקראת השלמת העסקה למכירתה לענקית המחשבים והמדפסות, היולט פאקרד (HP), תמורת 4.5 מיליארד דולר במזומן. שתי הצעות שהגישה החברה בשבוע האחרון לרשות ניירות ערך בארה"ב (SEC) ובעלי איגרות החוב להמרה שלה, מעידות כי פניה של מרקורי לפתיחת דף חדש וחלק בעת המיזוג לתוך HP.



בסוף השבוע האחרון הציעה מרקורי הסכם פשרה ל-SEC, במסגרתו תשלם קנס של 35 מיליון דולר, בגין ההפרות שביצעה לכאורה על חוקי ניירות ערך בעת הענקת האופציות למנהלים ולעובדים בחברה. בעקבות חקירה של ה-SEC, חשפה מרקורי כי שלושת בכירי החברה, היו"ר והמנכ"ל אמנון לנדן סמנכ"ל הכספים דאג סמית' וכן היועצת המשפטית, אחרים לקביעה בדיעבר של ימי הקצאת האופציות בעת מחירי שפל במניה. תהליך זה איפשר למנהלי מרקורי לגרוף מיליוני דולרים על חשבון קופת המזומנים של החברה. במרקורי ציינו אתמול, כי ההצעה החדשה טעונה עדיין את אישור ה-SEC וכן את אישורה של HP.



כמו כן, הציעה מרקורי להוציא מקופתה עד 536.3 מיליון דולר תמורת פירעון מוקדם של סדרת אג"ח להמרה עד 2008 בהיקף של 500 מיליון דולר, שהנפיקה בעבר עם קופון אפס. מרקורי מציעה כעת לשלם 1,072.5 דולר עבור כל אג"ח בערך נקוב של 1,000 דולר. איגרות חוב אלו נמצאות מחוץ לכסף ולא ניתנות כעת להמרה למניות. למרקורי אג"ח נוספות להמרה בהיקף של 300 מיליון דולר הנושאות ריבית של 4.75%, ומועד פירעונן ב-2007.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully