וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות התעשיינים: 1,100 עובדים נקלטו בתעשיית ההיי-טק בחודש יולי

עינב בן יהודה

4.10.2006 / 9:31

גידול של 0.8% במצבת כוח האדם; בתעשייה כולה נרשם גידול מתון של 0.2% בלבד



למרות המלחמה, חודש יולי היה חודש טוב לתעשיית ההיי-טק, כך עולה מנתוני התאחדות התעשיינים. מהנתונים עולה, כי ביולי גדלה מצבת העובדים בתעשיית ההיי-טק ב-0.8%, שהם כ-1,100 עובדים חדשים. תפוקת תעשיית ההיי-טק עלתה ב-15.7%, לעומת הרמה החודשית הממוצעת ברבעון השני של השנה, וכן נרשם גידול של 17% בפריון העבודה.



לדברי שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, למרות נתונים מעודדים אלו צמיחת יתר ענפי התעשייה נפגעה ביולי, ותפוקתם ירדה בשיעורים שבין 1.1% ל-6.5%. סה"כ עלתה תפוקת התעשייה ביולי ב-3.8% לעומת הממוצע החודשי ברבעון השני של 2006. עוד מראים הנתונים כי ביולי חלה עלייה מתונה של 0.2% בקצב קליטת העובדים בתעשייה כולה - גידול נטו של 800 עובדים.



את הנסיגה הגבוהה ביותר בתפוקה ביולי - 6.5% - רשמה קבוצת ענפי הטכנולוגיה המעורבת עילית (כימיקלים וזיקוק נפט, מכונות וציוד, מנועים וציוד חשמלי), זאת לאחר גידול של 1.4% ברבעון השני של השנה. בתפוקת ענפי הטכנולוגיה המסורתית (ענפי המזון, משקאות וטבק, טקסטיל והלבשה, עור והנעלה, נייר ומוצריו, דפוס והוצאה לאור, עץ ורהיטים) נרשמה ביולי נסיגה של 3.6%, לאחר גידול של 0.3% ברבעון השני של השנה.



ענפי הטכנולוגיה המעורבת מסורתית (ענפי הכרייה וחציבה, מינרלים אל מתכתיים, מוצרי גומי ופלסטיק, מתכת בסיסית ומוצרי מתכת) רשמו ביולי נסיגה של 1.1% בתפוקה.



כמו כן חלה ביולי עלייה של 6.5% בפריון העבודה בתעשייה, ונסיגה של כ-2.5% במספר הכולל של שעות העבודה בתעשייה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully