וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס התקינה פתרונות תוכנה לניהול מחסנים של רשת ההפצה האמריקאית מיינס תמורת כמיליון דולר

עומרי כהן

4.10.2006 / 11:07

סיפקה במקביל פתרונות תוכנה לניהול הקופות והמשרד האחורי לרשת המרכולים הישראלית ויקטורי



למרות המגמה החיובית, אשר מאפיינת את שוקי המניות בתל אביב ובוול סטריט מאז אמצע יולי, מנסה עדיין מניית להתאושש מהמפולת שרשמה בעקבות המעבר להפסדים ברבעון השני של 2006 וממשיכה לדשדש סביב רמה של 18 דולר - אשר משקפת נפילה של כ-26% מתחילת השנה. היום דיווחה החברה על שתי עסקות חדשות, אחת עם מפיצת מזון בארה"ב והשנייה עם רשת מרכולים בישראל, אולם קשה להניח כי דווקא אלו יספקו למניה דלק להתאוששות מחודשת.



ריטליקס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם ומתמחה בענף המזון, הודיעה היום כי התקינה את מערכת Retalix Power Warehouse לניהול מחסנים בעשרת מרכזי ההפצה של חברת Maines Paper and Foodservice בארה"ב. מריטליקס נמסר, כי מערכת התוכנה החדשה החליפה ארבע מערכות תוכנה שונות לניהול מחסנים, שהותקנו עד כה במערכת המחשוב של מיינס.



למיינס מחזור שנתי של יותר מ-1.6 מיליארד דולר והיא מפעילה עשרה מרכזי הפצה המשרתים יותר מ-4,000 מסעדות, רשתות לחלוקת מזון, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות, חנויות נוחות, חברות ספנות ומחנות. על פי הערכות בשוק, תתרום עסקה זו לריטליקס הכנסות של כמיליון דולר. כמו כן, עשויה עסקה זו להוות פתח למכירת תוכנות נוספות למיינס.



עוד דיווחה ריטליקס, כי התקינה פתרונות תוכנה לניהול הקופות והמשרד האחורי מתוצרתה ברשת המרכולים הישראלית ויקטורי. ויקטורי, פרושה מאזור השפלה ועד הדרום ומפעילה חנויות בלוד, גדרה, קריית גת, קריית מלאכי, אשקלון, גן יבנה, אשדוד ושדרות. היא מעסיקה כ-350 עובדים, ומחזור המכירות השנתי שלה הוא כ-300 מיליון שקל. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לא מדובר כנראה בעסקה גדולה ומשמעותית לריטליקס.



מריטליקס נמסר, כי התקנת התוכנות בכל שמונת סניפי ויקטורי (כ-70 קופות בסה"כ) באזור השפלה והדרום כבר הסתיימה. בנוסף, החלה רשת ויקטורי לנהל את סניפיה באמצעות מערכת StoreMax - מערכת מקוונת לניהול קמעונאי וספקי מבית סטור-נקסט, מקבוצת ריטליקס. StoreMax היא מערכת ERP לניהול כולל של העסק המאפשרת, בין היתר, ניהול מחסנים, רכש, מלאי, כספים, הנהלת חשבונות, תשלומי מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) והתאמות כרטיסי אשראי.



את המחצית הראשונה של 2006 סיימה ריטליקס עם גידול של 18% בהכנסות ל-96.7 מיליון דולר, אולם גם עם הפסד כספי של 1.1 מיליון דולר, לעומת רווח של 4.9 מיליון דולר במחצית הראשונה אשתקד. מניית החברה נסחרה אמש בנאסד"ק במחיר של 18.1 דולר, המשקף לחברה שווי של כ-352 מיליון דולר. בבורסה בתל אביב עולה כעת המניה ב-0.4%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully