וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה תשיב לפרטנר 13.8 מיליון שקל בגין הפרשי הצמדה שנגבו שלא כדין על דמי הרישיון הסלולרי שלה

ערן גבאי

4.10.2006 / 16:04

פרטנר זכתה במכרז להקמת מפעיל סלולרי באפריל 1998 ונדרשה לשלם 400 מ' ד', אך נדרשה לשלם עוד 11 מ' ש'



בית המשפט המחוזי בירושלים חייב את המדינה להשיב לפרטנר 13.8 מיליון שקל ולשלם לה 700 אלף שקל הוצאות משפט בגין הפרשי הצמדה שגבתה המדינה מפרטנר שלא כדין על דמי הרישיון ששילמה החברה ב-1998.



פרטנר זכתה באפריל 1998 במכרז להקמת מפעיל סלולרי שלישי בישראל. במסגרת הצעתה במכרז, הציעה פרטנר לשלם למדינה עבור הרישיון 400 מיליון דולר, שהיו שווים אז קרוב למיליארד וחצי שקל.



לאחר שפרטנר שילמה למדינה את מלוא דמי הרישיון, על פי הצעתה, ביקש משרד האוצר, בניגוד לעמדת משרד התקשורת, לחייב את פרטנר בתוספת תשלום של כ-11 מיליון שקל. זאת, בגין הפרשי הצמדה למדד לתקופה שממועד הגשת ההצעה למכרז ועד למועד תשלום דמי הרישיון.



לטענת פרטנר, דרישה זו של משרד האוצר היתה בניגוד לתנאי המכרז, והחברה נאלצה לשלם את הסכום תחת מחאה, שאחרת לא היתה מקבלת את הרישיון בו זכתה.



מאז, ניהלה פרטנר מאבק להשבת תוספת הפרשי ההצמדה שנאלצה לשלם ולאחר שניסיונות רבים לפשרה לא צלחו, נאלצה להגיש ב-2001 את תביעתה. היום קיבל בית המשפט את טענות פרטנר במלואן.



פרטנר טענה בעבר, כי נאלצה להיענות לדרישת התשלום, שהופנתה אליה לראשונה בסמוך למועד קבלת הרישיון ולאחר שכבר החלה להיערך למתן שירות לציבור, על מנת למנוע נזקים כבדים שהיו נגרמים לה כתוצאה מעיכוב בקבלת הרישיון.



מטעם פרטנר, טיפלו בתביעה עו"ד איציק פינק, עו"ד אסתי שטרנבך וסגן היועצת המשפטית, עו"ד קובי זכאי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully