וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאים חרדים קיבלו תשלום עבור קמפיין מגדל

איילה צורף

5.10.2006 / 12:44

מדובר בקמפיין של מגדל שיעלה בסוכות בעיתונות החרדית. אתמול הכחישה החברה כי שילמה לעיתונאים

מספר עיתונאים החרדים שכיכבו בקמפיין של חברת הביטוח מגדל קיבלו תשלום הנע בין 500 ל-1,500 דולר עבור השתתפות בקמפיין של חברת הביטוח כך נודע ל-TheMarker.

בסוכות הקרוב תצא מגדל בקמפיין נרחב בעיתונות החרדית בהובלת בכירי העיתונאים במגזר. הללו מעידים במודעות הפרסומת על כך שירותי הפנסיה של החברה הם הטובים והאמינים ביותר.

אתמול, בתגובה לשאלה האם העיתונאים קיבלו תשלום בעבור ההופעה בקמפיין, אמר משה תמיר, סמנכ"ל השיווק של מגדל: "הם לא קיבלו מאיתנו תשלום. יש דרכים כאלה ואחרות לתגמל אותם על ההשתתפות בקמפיין". בפועל, שילם להם משרד הפרסום סכום של כמה מאות עד אלפי דולרים עבור השימוש בתמונתם ובשמם בקמפיין.

הבוקר העריך גורם בכיר בתחום השיווק במגזר, כי יתכן והחברה לא ידעה על כך שמשרד הפרסום שילם לעיתונאים עבור ההשתתפות בקמפיין, וכי הדבר נעשה כחלק בלתי נפרד מההכנות לקמפיין.
טרם נתקבלה תגובת מגדל לכך. משרד הפרסום של מגדל למגזר החרדי הוא "תוצאות אפקטיביות".

כך למשל, מככב בקמפיין גרשון קליינמן, העורך הכלכלי של יתד נאמן, עיתונאי זה יותר מ-20 שנה. הוא מצולם במודעה וחתום על הטקסט: "ככתב וכעורך אני מודע לכוחה של המלה הכתובה, ולחשיבותה של אמינות. לכן בחרתי חברה גדולה ואמינה, מגדל". בסה"כ השתתפו 7 עיתונאים בקמפיין.

גם אנשי ציבור החליטו להתגייס לטובת עסקי הפנסיה של מגדל: שמואל טירר, חבר מועצת העיר פתח תקווה, מעיד על האמינות והמקצועיות של החברה. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של דובר העירייה או של טירר עצמו, אם אין מדובר בבעיה אתית שאיש ציבור מקדם חברה מסחרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully