וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קמטק: "הצפיות שלנו כל כך נמוכה שאין לנו אפשרות לחזות מה יהיה בהמשך השנה"

גיא ימין

6.8.2001 / 16:59

החברה מדווחת על ירידה של 50% ברווח התפעולי ברבעון השני ל-1.3 מיליון דולר; רשמה הכנסות של 13.4 מיליון דולר - בהתאם לתחזיות

לאחר שמתחרתה הגדולה אורבוטק פירסמה דו"חות מאכזבים והודיעה על ציפיות להאטה בהמשך השנה, מצטרפת גם קמטק להכרזות כי המצב הנוכחי לא מאפשר כל צפיות לגבי ההמשך.

קמטק מדווחת על הכנסות של 13.4 מיליון דולר ברבעון השני, עלייה של 17% לעומת הרבעון המקביל, ובהתאם לתחזית שסיפק לאחרונה בית ההשקעות פייפר ג'פרי. שולי הרווח הגולמי ברבעון הסתכמו ב-53%, כמעט ללא שינוי מ-54% ברבעון המקביל.

קמטק, המספקת מערכות AOI - Automated optical inspection לאיתור פגמים בלוחות מעגלים מודפסים (PCB), דיווחה על רווח נקי של 1.5 מיליון דולר ברבעון השני, ירידה של 35% לעומת הרבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח של 7 סנט למניה, לעומת 14 סנט למניה ברבעון המקביל.

גם בשורת הרווח התפעולי רושמת החברה ירידה ברורה ומוחשית של 50% לעומת הרבעון המקביל ל-1.3 מיליון דולר בלבד.

"בהתחשב בתנאי השוק הגלובליים אנו מרוצים מהתוצאות התפעוליות ברבעון. אין ספק כי המכירות שלנו ברבעון היו נמוכות באופן משמעותי מאלה ברבעון המקביל, וזאת בשל ירידה במכירות ללקוחות הגדולים שלנו. אף על פי כן, המכירות היו בטווח אליו התייחסנו לפני 3 חודשים, והן מבטאות להערכתנו עלייה בתנאי השוק שלנו. כרגע הצפיות שלנו נותרת נמוכה באופן שלא מאפשר לנו לתת תחזיות להמשך השנה", אמר רפי עמית, מנכ"ל החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully